Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt

David&

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når Tussa er 60% trøtt, logger hun av nett for å heller bli enda litt trøttere foran tv`n. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg går inn i matbutikken og blir møtt av "demonstrasjonsmann" med bord og oppkuttede sjokoladesmakebiter....da blir jeg fristet. Når det i tillegg var et forferdelig godt tilbud med fem plater store sjokolader for en hundrings, da blir jeg kjempefristet. :(  

Så er spørsmålet: klarte jeg å stå i mot? Jupp. Hver gang. Med et nødskrik. Har jeg så tenkt å motstå fristelsen hver gang jeg passerer den boden.... ehh...nei. Jeg kommer helt opplagt til å kjøpe inn en sjokoladeoverdose fordi det er jul, fordi jeg liker et godt tilbud, fordi jeg har råd til det, fordi jeg fortjener det og fordi jeg syns at sjokolade er det vidunderligste universalmiddelet i hele verden. Det smaker og gjør rett og slett kjempegodt for ALT! :opplyser: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn i matbutikken og blir møtt av "demonstrasjonsmann" med bord og oppkuttede sjokoladesmakebiter....da blir jeg fristet. Når det i tillegg var et forferdelig godt tilbud med fem plater store sjokolader for en hundrings, da blir jeg kjempefristet. :(  

Så er spørsmålet: klarte jeg å stå i mot? Jupp. Hver gang. Med et nødskrik. Har jeg så tenkt å motstå fristelsen hver gang jeg passerer den boden.... ehh...nei. Jeg kommer helt opplagt til å kjøpe inn en sjokoladeoverdose fordi det er jul, fordi jeg liker et godt tilbud, fordi jeg har råd til det, fordi jeg fortjener det og fordi jeg syns at sjokolade er det vidunderligste universalmiddelet i hele verden. Det smaker og gjør rett og slett kjempegodt for ALT! :opplyser: 

Jeg klarte nesten å ikke bli fristet :ninja:

Ellers; det er snart juuuuuuuuul!!!!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt opplagt at jeg gjerne skulle fyllt kjøleskapet ditt med masse deilig vegansk mat, og sjokkert deg med hvor godt det kan være! *legger oppskriftshefte på benken og legger inn matvarene* :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man går med helt mørke Stevie Wonder-briller, ser man ingenting foran seg. Ikke noe annet sted heller. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...