Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt

David&

Anbefalte innlegg

Jeg er i knallhumør. Jeg holder på å vaske tøy som skal ut på snora og det ser ut til å regne snart. :hoppe:

Man burde ikke spise noe godterier i ukedagene, spesielt ikke på tors-/fredager,

siden da orker man ikke godteri i helga når man egentlig har lov til å spise det.

Sånn har jeg aldri hatt det. Jeg kommer antagelig fra en annen planet. :biggrin: 

Godt er fryktelig godt hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man burde ikke spise noe godterier i ukedagene, spesielt ikke på tors-/fredager, siden da orker man ikke godteri i helga når man egentlig har lov til å spise det.

Det er opplagt at man kan unne seg litt når man vil ;) Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i knallhumør. Jeg holder på å vaske tøy som skal ut på snora og det ser ut til å regne snart. :hoppe:

Blås på skyene! Ikke hardt, bare antyd at de kan letne litt for deg. Ofte er de snille.

At jeg så en dritt film på kino i går...

Hvilken film er det vi bør unngå?

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...for å si det sånn så liker jeg ikke krigsfilmer slik vi tenker på krig, men star wars etc. er veldig ok. :jepp:

Sånne lettbeinte filmer som ikke har noe god historie liker jeg heller ikke. Romantisk kliss; neitakk.

Action kan godt gå an hvis det er gode skuespillere med. Ikke Steven Seagal eller van Damme altså. :glare:

Gode serier som har uendelig mange sesonger er det aller beste.

Liker å bli kjent med karakterer som har....karakter. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hull i tennene før jeg var 19. Da fikk jeg ett hull. Har aldri borret og trekt tann. Verken tannlege eller DIY  :fnise: 

For å komme med det tråden handler om:

* Vi bor på jorda
* Mange som tilbringer tiden på KG kjeder seg, har lite å gjøre eller/og synes denne tråden er artig :) Jeg har lite å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...