Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. juli 2015 #1701 Del Skrevet 7. juli 2015 #1 Lungebetennelse på poden #2 Jeg har fått avslag på nok en jobb jeg var på intervju hos #3 Life is a shit, and then you die Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. juli 2015 #1702 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) At jeg sitter oppe om natta og kjeder meg og leter rundt etter nye tråder å lese i Endret 7. juli 2015 av Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. juli 2015 #1703 Del Skrevet 8. juli 2015 #1 Lungebetennelse på poden #2 Jeg har fått avslag på nok en jobb jeg var på intervju hos #3 Life is a shit, and then you die Snuppa da Har forsøkt å skrive noen bevingede ord til deg her, men av og til er ord bare i veien. er det eneste som hjelper. Eller noe annet også, som du selv vet hva er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. juli 2015 #1704 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Snuppa da Har forsøkt å skrive noen bevingede ord til deg her, men av og til er ord bare i veien. er det eneste som hjelper. Eller noe annet også, som du selv vet hva er. Takk. Nå er poden blitt relativt frisk (var syk i en uke), mens jeg er blitt ganske forskjølt. Så vi bytter litt på her i huset. Endret 8. juli 2015 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2015 #1705 Del Skrevet 8. juli 2015 Det ER helt opplagt at etter å ha hatt nedtur over en periode, så går det oppover igjen. Og igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. juli 2015 #1706 Del Skrevet 8. juli 2015 #1 Lungebetennelse på poden #2 Jeg har fått avslag på nok en jobb jeg var på intervju hos #3 Life is a shit, and then you die Hvordan er det mulig å gi ett plusspoeng til et slikt innlegg?? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2015 #1707 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Det var meg som gjorde det og det betydde:" jeg har lest dette og jeg føler med deg". Det var ikke ment som hurra og klappsalver. *og jeg plusset deg igjen* Endret 8. juli 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #1708 Del Skrevet 8. august 2015 Det er helt opplagt at jeg er trøtt og burde logge meg av Kvinneguiden men jeg klarer ikke det fordi jeg er så hekta på Kvinneguiden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 8. august 2015 #1709 Del Skrevet 8. august 2015 Cartman trener styrke om natta, fordi Cartman vil bli stor. Om noen år vil alle kalle meg "Cartman the great" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 8. august 2015 #1710 Del Skrevet 8. august 2015 Eg er svolten for det er lenge sidan eg åt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #1711 Del Skrevet 8. august 2015 At jeg har akkurat stått opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2015 #1712 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg var våken og oppe før høna gol i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #1713 Del Skrevet 8. august 2015 At det er lørdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2015 #1714 Del Skrevet 8. august 2015 ...at jeg ikke har mistet lysten på is selv om jeg nettopp har spist litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #1715 Del Skrevet 8. august 2015 At man aldri blir for gammel til å like is Eller ris eller å fise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. august 2015 #1716 Del Skrevet 8. august 2015 Tom&Jerry burde ikkje fått lov til å gå på tv, elendig innflytelsen på småunger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #1717 Del Skrevet 8. august 2015 Tom&Jerry burde ikkje fått lov til å gå på tv, elendig innflytelsen på småunger Som at Tom blir kappa opp i biter til tider? For det er ganske opplagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. august 2015 #1718 Del Skrevet 8. august 2015 Som at Tom blir kappa opp i biter til tider? For det er ganske opplagt Eller får ein steikepanne i fjeset, blir banka opp av bulldoggen, får eit strykejern i haudet, blir most, blir kutta opp, and The list goes on. Vold, vold, vold og atter vold 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. august 2015 #1719 Del Skrevet 8. august 2015 Som en liten guttunge så tenkte jeg åpenbart ikke over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. august 2015 #1720 Del Skrevet 11. august 2015 Eg er trøytt fordi eg har vore våken ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå