Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #861 Del Skrevet 6. mars 2014 Har du sett Pompel og Pilt? De ser ut som de vil drepe deg.Dem minner meg mer om de narko vrakene nede på Oslo s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #862 Del Skrevet 6. mars 2014 Dem minner meg mer om de narko vrakene nede på Oslo s Du er VOKSEN, å ikke alle barn har vært på plata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #863 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvordan kan du vite at bare barn leser Donald? Jeg kjenner mange voksne Donald lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 6. mars 2014 #864 Del Skrevet 6. mars 2014 At jeg er en fjott er din mening Vex:) og min : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 6. mars 2014 #865 Del Skrevet 6. mars 2014 Mumitrolldalen synes jeg er skummelt. Blir livredd fortsatt om jeg ser hufsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #866 Del Skrevet 6. mars 2014 og min : )Du er en fjott du:) Opplagte ting: tenåringer er irriterendesDu er VOKSEN, å ikke alle barn har vært på plata.Plata? Hva babler du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #867 Del Skrevet 6. mars 2014 Du er en fjott du:) Opplagte ting: tenåringer er irriterendesPlata? Hva babler du om? Plata, er ikke det nede i Oslo utenfor Oslo S? Der narkisene bruker å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #868 Del Skrevet 6. mars 2014 Plata, er ikke det nede i Oslo utenfor Oslo S? Der narkisene bruker å være.Skjønner du virkelig ikke spøker eller? Du tar alt så alvorlig, det er slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokjeksen Skrevet 6. mars 2014 #869 Del Skrevet 6. mars 2014 Gammeldags tv skremmer barn ikke Jo det er feil... nei. Man kan overleve i 2-3 uker uten mat, så lenge man får nok vann. Uten vann overlever man i noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #870 Del Skrevet 6. mars 2014 nei. Man kan overleve i 2-3 uker uten mat, så lenge man får nok vann. Uten vann overlever man i noen dager.Jeg trodde du sa uten mat og vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #871 Del Skrevet 6. mars 2014 Skjønner du virkelig ikke spøker eller? Du tar alt så alvorlig, det er slitsomt... BRUK det er ikke lett å se at folk tuller når de skriver. Jeg kan jo ikke akkurat se deg så kroppspråk kan ikke brukes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 6. mars 2014 #872 Del Skrevet 6. mars 2014 Du er en fjott du:) Opplagte ting: tenåringer er irriterendes Plata? Hva babler du om? Kan du finne på ditt eget adjektiv og være litt mer original kanskje? Sier du det. Oppdaget en ting; DU ER IRRITERENDE Plata.. har du aldri vært i Oslo før eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokjeksen Skrevet 6. mars 2014 #873 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg trodde du sa uten mat og vann jeg tror du bør lese en gang til hva Daybreak skrev 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #874 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Kan du finne på ditt eget adjektiv og være litt mer original kanskje? Sier du det. Oppdaget en ting; DU ER IRRITERENDE Plata.. har du aldri vært i Oslo før eller?Du er tenåring. Tenåringer blir irritert av alt. Du er ihverfall irriterendes la med vex... Om du syns jeg er irriterendes bryr jeg meg ikke lite grann om... Jeg liker ikke tenåringer uansett Endret 6. mars 2014 av Sid Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. mars 2014 #875 Del Skrevet 6. mars 2014 Gulda Glitter er den eneste kvinnen onkel Skrue har elsket 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 6. mars 2014 #876 Del Skrevet 6. mars 2014 Du er tenåring. Tenåringer blir irritert av alt. Du er ihverfall irriterendes la med vex... Om du syns jeg er irriterendes bryr jeg meg ikke lite grann om... Jeg liker ikke tenåringer uansett Du burde få fiksa de sosiale antennene er du tilbakestående 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #877 Del Skrevet 6. mars 2014 Du burde få fiksa de sosiale antennene er du tilbakeståendeNei er du? Du har ingen anelse om jeg er sosial eller ikke så ikke uttal deg om ting du ikke vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 6. mars 2014 #878 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er ein kort veg mellom kjærleik og hat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 6. mars 2014 #879 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei er du? Du har ingen anelse om jeg er sosial eller ikke så ikke uttal deg om ting du ikke vet... Det virker sånn. Det å mangle SOSIALE ANTENNER har ingenting å gjøre med om personen er sosial eller ikke. Man merker om andre har dårlige sosiale antenner, så det er nesten umulig å forsvare seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mars 2014 #880 Del Skrevet 6. mars 2014 Det virker sånn. Det å mangle SOSIALE ANTENNER har ingenting å gjøre med om personen er sosial eller ikke. Man merker om andre har dårlige sosiale antenner, så det er nesten umulig å forsvare seg. Men kan vi slutte å krangle her? Vet du liker å krangle men Modsa blir ikke noe særlig imponert av lange avsporinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå