artloff Skrevet 19. september 2008 #1 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er 48 og har vert igjennom skilsmisse. Er jeg for gammel til å prøve på nytt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 19. september 2008 #2 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ja, hvis du finner deg en på 13. Endret 19. september 2008 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Spurven_* Skrevet 19. september 2008 #3 Del Skrevet 19. september 2008 NEI IKKE FOR GAMMEL Kast deg ut i livet. Mannge flotte menn der ute som leter etter flotte damer i din alder. Kjærlighet blir man aldri for gammel til. Min bestemor på 70 har nå fått seg ny kjæreste. Det er 10 år siden besefar døde. Hun har nå funnet en kjempe snill mann som hun reiet på turer og koser seg sammen med. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artloff Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. september 2008 NEI IKKE FOR GAMMEL Kast deg ut i livet. Mannge flotte menn der ute som leter etter flotte damer i din alder. Kjærlighet blir man aldri for gammel til. Min bestemor på 70 har nå fått seg ny kjæreste. Det er 10 år siden besefar døde. Hun har nå funnet en kjempe snill mann som hun reiet på turer og koser seg sammen med. Lykke til Takk,takk. Jeg føler meg litt som bambi på en kjærlighetsis. Ble sviktet til fordel for en yngre dame. Det gjorde meg usikker. Jeg er jo ikke lenger i den alderen da jeg kan bære frukter. etter et langt ekteskap er jeg heller ingen storsjekker. "Bukkejakt" er ikke lett. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er 48 og har vert igjennom skilsmisse. Er jeg for gammel til å prøve på nytt??? Selvsagt er du ikke for gammel! For noe tull. Selv er jeg 37 og er fortsatt ung. Som 48-55 åring er man midt i livet, og man har maange, mange år igjen til å jobbe i arbeidslivet, om man ønsker det. Man kan hygge seg, reise, være i lag med folk man liker, gå ut og spise eller på nattklubb, danse, dra på konserter, trene o.a, , finne ny(e) kjæreste® og gjør de tingene man har lyst til - akkurat som før. Jeg ser ingen grunn til at de som er 35 skal klare å finne en partner mer enn hva du kan klare. Du kan til og med bli mamma eller pappa på nytt i din alder, om det er et ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Del Skrevet 19. september 2008 Takk,takk. Jeg føler meg litt som bambi på en kjærlighetsis. Ble sviktet til fordel for en yngre dame. Det gjorde meg usikker. Jeg er jo ikke lenger i den alderen da jeg kan bære frukter. etter et langt ekteskap er jeg heller ingen storsjekker. "Bukkejakt" er ikke lett. Noen tips? Det gjør da ingenting om du ikke er en storsjekker...menn liker nå engang rolige hjemmekvinner ;-) Slike som surfer på nettet og har sine pusler å holde på med. Har du lyst til å bli kjent med nye menn/treffe en god venn, kan du kanskje starte prosessen ved å gjøre følgende: 1. Lage deg et par nettprofiler på f.eks. www.parmatch.com og www.be2.no Da får du meldinger fra menn som har vært gjennom en vitenskapelig laget test, samme som du selv tar: du bare besvarer noen spørsmål om hva du liker og hva du er interessert i, så luker systemene ut de uaktuelle mennene. Du kan og se bilder på de som har lagt ut det. Så er dere i gang. Avtal å treffe et par av dem. 2. Si i fra til venninner og andre bekjente at du kunne tenke deg å hilse på menn i passende alder med passende matchende interesser som deg. 3. Bli kjent med menn på et kurs, utested, privatselskap, jobb, etc. Lykke til, det går sikkert kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artloff Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 20. september 2008 Det gjør da ingenting om du ikke er en storsjekker...menn liker nå engang rolige hjemmekvinner ;-) Slike som surfer på nettet og har sine pusler å holde på med. Har du lyst til å bli kjent med nye menn/treffe en god venn, kan du kanskje starte prosessen ved å gjøre følgende: 1. Lage deg et par nettprofiler på f.eks. www.parmatch.com og www.be2.no Da får du meldinger fra menn som har vært gjennom en vitenskapelig laget test, samme som du selv tar: du bare besvarer noen spørsmål om hva du liker og hva du er interessert i, så luker systemene ut de uaktuelle mennene. Du kan og se bilder på de som har lagt ut det. Så er dere i gang. Avtal å treffe et par av dem. 2. Si i fra til venninner og andre bekjente at du kunne tenke deg å hilse på menn i passende alder med passende matchende interesser som deg. 3. Bli kjent med menn på et kurs, utested, privatselskap, jobb, etc. Lykke til, det går sikkert kjempefint! Har laget en profil på Match.com. "Guri malla" sier jeg der var det mye rart !!! Dette begynner jo å bli morro, he, he. Selvtilliten øker når gutter 25 år vil date meg selv om det ikke er akkurat det jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #8 Del Skrevet 20. september 2008 Løpet er nok kjørt. Selv er ikke ennå ikke 40, men kan ikke se at det finnes NOEN skikkelige mannfolk igjen...og de rundt 50 årene er verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2008 #9 Del Skrevet 20. september 2008 Løpet er nok kjørt. Selv er ikke ennå ikke 40, men kan ikke se at det finnes NOEN skikkelige mannfolk igjen...og de rundt 50 årene er verst! For en sprudlende optimist! Selvfølgelig finnes det skikkelige mannfolk, for en utrolig nedsettende generalisering. Og slett ikke oppbyggende svar til en dame som allerede er litt på gyngende grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #10 Del Skrevet 20. september 2008 For en sprudlende optimist! Selvfølgelig finnes det skikkelige mannfolk, for en utrolig nedsettende generalisering. Og slett ikke oppbyggende svar til en dame som allerede er litt på gyngende grunn. Bedre føre var før en synker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #11 Del Skrevet 20. september 2008 Løpet er nok kjørt. Selv er ikke ennå ikke 40, men kan ikke se at det finnes NOEN skikkelige mannfolk igjen...og de rundt 50 årene er verst! Hva mener du med at menn på 50 er "verst"? Mener du "verst" som i at de er gift, lei av ekteskapet men vil ikke skille seg og innleder forhold til yngre og hot jobbkollega for å holde ut med konen sin som de ikke vil skille segfra på grunn av fasaden og gammel vane/minner/historie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå