lenema Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Til dere som har fått pengene refundert fra Strawberrynet pga toll utgifter, hva skrev dere på faxen/mailen da? Skal sende de en mail, men vet egentli ikke hva jeg kan skrive. Fint om noen ville si hva de skrev!
tante fiolett Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Bare skriv at du har lagt ut så og så mange kroner i utgifter, vis til vedlegg/kvittering, og be dem refundere det. Eller tenker du hva du skal si på engelsk? Jeg har beskrevet det som "custom duties", og det har gått helt greit
tante fiolett Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Oops, glemte å skrive at du må oppgi ordrenummeret også, da:)
pittie Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Litt OT, men jeg syns det er tåpelig å be om å få tilbake toll/mva pengene når det faktisk er ditt fulle og egne ansvar. Og å be om mva penge tilbake vil jeg se på som lureri, da de bare betale tilbake custom duties (toll avgifter). Vi i Norge er pliktig til å betale mva for varer over 200kr. Slik er det bare, trenger ikke gjøre en bra side konkurs pga vår egen griskhet.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Litt OT, men jeg syns det er tåpelig å be om å få tilbake toll/mva pengene når det faktisk er ditt fulle og egne ansvar. Og å be om mva penge tilbake vil jeg se på som lureri, da de bare betale tilbake custom duties (toll avgifter). Vi i Norge er pliktig til å betale mva for varer over 200kr. Slik er det bare, trenger ikke gjøre en bra side konkurs pga vår egen griskhet. Du har HELT rett! det er OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå