Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå en Advent bærbar pc som jeg egentlig er veldig fornøyd med,men synes maskinen egentlig er l for stor så har tenkt å kjøpe en mindre.

Den jeg har nå er 15.4 Widescreen.

Så på reklame på tv at de selger noen som er veldig liten å som ikke var så dyre,men fikk ikke med meg hvor disse blir solgt.

Noen som vet hvor disse blir solgt?

hvilken maskin jeg da bør kjøpe?

Den trenger ikke være noe spesielt bra maskin da jeg kun bruker den til internett,å til under 4000kr.

Håper noen kan hjelpe meg!!

Endret av Kvepp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert Asus EEE du sikter til? Selges mange steder. Prisen er 2495 for Linux versjonen med 4BGB hd og 2995 for Windows versjonen med litt større skjerm og 16 GB hd. Finnes i sort og hvit i Norge og i rosa, blå, grønn om du kjøper fra utlandet.

Skrevet

EEE'en er fin den! Men om du har behov utover å skrive litt og småsurfing, ville jeg anbefalt noe annet. Ikke en gos ide om du ikke liker Linux heller, men denne maskinen har fått gode karakterer for brukervennlighet.

Gjør det jeg gjør når jeg lurer på slikt: google det. Der finner man alltid masse reviews og sånt. Praktisk :)

Skrevet
Sikkert Asus EEE du sikter til? Selges mange steder. Prisen er 2495 for Linux versjonen med 4BGB hd og 2995 for Windows versjonen med litt større skjerm og 16 GB hd. Finnes i sort og hvit i Norge og i rosa, blå, grønn om du kjøper fra utlandet.

Takk for svaret ditt :D

Leste om de maskinene å så at de hadde fått terningkast 6..

Var den maskinen jeg så på reklamen ja.

Skrevet
EEE'en er fin den! Men om du har behov utover å skrive litt og småsurfing, ville jeg anbefalt noe annet. Ikke en gos ide om du ikke liker Linux heller, men denne maskinen har fått gode karakterer for brukervennlighet.

Gjør det jeg gjør når jeg lurer på slikt: google det. Der finner man alltid masse reviews og sånt. Praktisk :)

Linux kan vel ikke være såå vanskelig å lære vel?

Har aldri prøvd da men visst den er på maskinene så burde det gå ann å lære seg :P

Skrevet
Linux kan vel ikke være såå vanskelig å lære vel?

Har aldri prøvd da men visst den er på maskinene så burde det gå ann å lære seg :P

jada, den skal som nevnt være veldig brukervennlig :) Jeg tenkte vel mer på om du allerede har vært borti Linux og fant ut at du ikke likte det.

Om du er vant til å bruke Office og deler dokumenter derfra, kan det vel bli litt dumt, men ellers ser jeg ikke problemet :)

Men det er også flere sånne småttinger på markedet, tror jeg - husker bare ikke have de heter!

Skrevet
jada, den skal som nevnt være veldig brukervennlig :) Jeg tenkte vel mer på om du allerede har vært borti Linux og fant ut at du ikke likte det.

Om du er vant til å bruke Office og deler dokumenter derfra, kan det vel bli litt dumt, men ellers ser jeg ikke problemet :)

Men det er også flere sånne småttinger på markedet, tror jeg - husker bare ikke have de heter!

For å være helt ærlig så visste jeg ikke hva linux var før for fem minutter når jeg spurte en venn av meg,så kan egentlig ikke uttale meg noe om det hehe!

Men har hvertfall lært hva linux er da! :P

Skrevet

Acer One og MSI Wind er de mest kjente vil jeg tro. Dell Inspiron Mini 9 og HP 2133 vet jeg ikke om selges på det norske markedet, men de finnes.

Skulle ønske noen leverte disse med seriøs batterilevetid, så kunne også jeg kjøpt en.

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet
Acer One og MSI Wind er de mest kjente vil jeg tro. Dell Inspiron Mini 9 og HP 2133 vet jeg ikke om selges på det norske markedet, men de finnes.

Skulle ønske noen leverte disse med seriøs batterilevetid, så kunne også jeg kjøpt en.

Man kan få tak i msi wind med 6 cellers batteri, da blir levetiden noenlunde. Gjør den dog noe mer

Skrevet
Takk for svaret ditt :D

Leste om de maskinene å så at de hadde fått terningkast 6..

Var den maskinen jeg så på reklamen ja.

Takk for alle svarene :D

Har nå bestillt en ASUS Eee PC 900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...