Gjest sinna Skrevet 18. september 2008 #41 Del Skrevet 18. september 2008 Kilt er jo et staselig antrekk. Kanskje det kunne være noe? Er det med videre bukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 18. september 2008 #42 Del Skrevet 18. september 2008 Å......det er no vel rart om du ikke har digitalkamera eller kamera på mobilen din vel. MEN, nå skal jeg gå å legge meg ved siden av mannen, og fortelle han at han var jaggu heldig som gifta seg med ei som lot han velge bryllupsantrekk sjøl. Ekteskapstips; spar kranglene til noe mer viktig...lønner seg i lengden. Jo, jeg har mobilkamera. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. september 2008 #43 Del Skrevet 18. september 2008 Er det med videre bukse? Kilt er et luftig og lett alternativ. Selv vill jeg ha foretrukket tyrolerantrekk, men det er sikkert for klamt for din tilkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 18. september 2008 #44 Del Skrevet 18. september 2008 Kilt er et luftig og lett alternativ. Selv vill jeg ha foretrukket tyrolerantrekk, men det er sikkert for klamt for din tilkommende. Tyrolerantrekk er jo shorts, du må da forstå at det ikke går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 18. september 2008 #45 Del Skrevet 18. september 2008 Jo, jeg har mobilkamera. Hvordan det? :hoho: Er det mulig........*ler så tårene triller....* Enda en gang med teskje; du ta bilde av kjole med mobil. Du legge ut bilde her i tråd. Vi se kjole. Vi synes synd på mann. Du Bridzilla. Vi fått god latter. Mange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. september 2008 #46 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hm. Høres ut som et galla-antrekk. Dere har ikke vurdert kjole og hvitt, da? Sjakett er morsomst (Med krav om at gjestene skal stille i aftenantrekk...)! Endret: Kan stave når jeg får tenkt meg om... Endret 18. september 2008 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 18. september 2008 #47 Del Skrevet 18. september 2008 :hoho: Er det mulig........*ler så tårene triller....* Enda en gang med teskje; du ta bilde av kjole med mobil. Du legge ut bilde her i tråd. Vi se kjole. Vi synes synd på mann. Du Bridzilla. Vi fått god latter. Mange. Herregud Skal jeg ta bilde av kjolen for at du skal godkjenne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 18. september 2008 #48 Del Skrevet 18. september 2008 Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet. Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet. Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min. Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller. Æsj! Du er da vel så sær! Han vil ikke ha på dette anntrekket så slutt å tving han til noe han ikke vil! Det er like mye hans store dag som din! Tenk om han hadde nektet deg å gå i DIN utvalgte kjole men isteden prakket på deg en kjole du ikke liker engang! Hadde det vært helt ok?? Dette er også hans store dag så la han velge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 18. september 2008 #49 Del Skrevet 18. september 2008 eller er det meningen å skilles før man har giftet seg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 18. september 2008 #50 Del Skrevet 18. september 2008 Du er da vel så sær! Han vil ikke ha på dette anntrekket så slutt å tving han til noe han ikke vil! Det er like mye hans store dag som din! Tenk om han hadde nektet deg å gå i DIN utvalgte kjole men isteden prakket på deg en kjole du ikke liker engang! Hadde det vært helt ok?? Dette er også hans store dag så la han velge! Hvis du hadde giddet å lese hva jeg har skrevet, så hadde du sett at han synes min kjole er helt fin, så det er ikke noe problem i det hele tatt. Problemet er at han ikke vil bruke smoking!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. september 2008 #51 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Tyrolerantrekk er jo shorts, du må da forstå at det ikke går an. Ehem. Det er ikke noen vanlig shorts, det er en shorts av det fineste babygeiteskinn fra Alpene. Daah. :hoho: Er det mulig........*ler så tårene triller....* Enda en gang med teskje; du ta bilde av kjole med mobil. Du legge ut bilde her i tråd. Vi se kjole. Vi synes synd på mann. Du Bridzilla. Vi fått god latter. Mange. Flua, du er pedagog, ikke sant!? Sjakett er morsomst (Med krav om at gjestene skal stille i aftenantrekk...)! Endret: Kan stave når jeg får tenkt meg om... Såklart! Men nå går jeg litt i surr i hatte-etiketten. Endret 18. september 2008 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. september 2008 #52 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Du er da vel så sær! Han vil ikke ha på dette anntrekket så slutt å tving han til noe han ikke vil! Det er like mye hans store dag som din! Tenk om han hadde nektet deg å gå i DIN utvalgte kjole men isteden prakket på deg en kjole du ikke liker engang! Hadde det vært helt ok?? Dette er også hans store dag så la han velge! Nemlig. Du er helt ute og kjøre, ts. Endret 19. september 2008 av Fresi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. september 2008 #53 Del Skrevet 18. september 2008 Problemet er at han ikke vil bruke smoking!! Hva vil han bruke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #54 Del Skrevet 19. september 2008 Hva vil han bruke da? Mørk dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #55 Del Skrevet 19. september 2008 Nemlig. Du er helt ute og kjøre, ts. Der er jeg ikke enig gitt. Hva vil han bruke da? Mørk dress! Mørk dress! Mørk dress! Hvor mange ganger må jeg si det? Og det sier seg selv at det ikke er særlig pyntet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #56 Del Skrevet 19. september 2008 Mørk dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #57 Del Skrevet 19. september 2008 Der er jeg ikke enig gitt. Mørk dress! Mørk dress! Mørk dress! Hvor mange ganger må jeg si det? Og det sier seg selv at det ikke er særlig pyntet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 19. september 2008 #58 Del Skrevet 19. september 2008 Såklart! Men nå går jeg litt i surr i hatte-etiketten. For å si det veldig enkelt, så er hatt en formiddagsgreie... Millah!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sinna Skrevet 19. september 2008 #59 Del Skrevet 19. september 2008 For å si det veldig enkelt, så er hatt en formiddagsgreie... Millah!!! Du er søren meg en raring. Så nå synes du det er pent med mørk dress og hatt, eller er det smoking og hatt du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. september 2008 #60 Del Skrevet 19. september 2008 For å si det veldig enkelt, så er hatt en formiddagsgreie... Millah!!! Joda, det er jeg klar over, jeg har allerede skrevet det. Jeg ble bare overveldet av alle manneantrekkalternativene jeg sjelden tenker på. Men jeg holder fortsatt en knapp på Lederhosen, som selvsagt er laget av gris leler elg fra Alpene og slettes ikke fra babygeit, som jeg kom til å skrive i et bevisstløst øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå