Gjest misa Skrevet 19. september 2008 #121 Del Skrevet 19. september 2008 Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Høres ut som et bra forhold.... HUFF! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. september 2008 #122 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Høres ut som et bra forhold.... HUFF! Men det er jo et utmerket alternativ! Endret 19. september 2008 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. september 2008 #123 Del Skrevet 19. september 2008 *venter i spenning på fortsettelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 19. september 2008 #124 Del Skrevet 19. september 2008 Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet. Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet. Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min. Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller. Æsj! Ville heller hatt på brudekjole jeg enn smoking. Hater dress og smoking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #125 Del Skrevet 19. september 2008 TS sin tilkommende er vel bare flau for å fortelle at han ikke har råd til smoking. De gniene foreldrene hans har nektet å spytte i nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frozen Skrevet 19. september 2008 #126 Del Skrevet 19. september 2008 Jøss! Er dere ikke to stykker som skal gifte dere da? Det må da være mulig å bli enig om hans antrekk sammen? Tror ikke det står noe sted at det er bruden som skal bestemme hva han skal ha på seg. Det finnes jo andre muligheter enn dress også. Kjole-og-hvitt er jo mange ganger hakket mer elegant enn smoking, syns jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. september 2008 #127 Del Skrevet 19. september 2008 "Presten nevnte Gud i kirken." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frozen Skrevet 19. september 2008 #128 Del Skrevet 19. september 2008 Du følger jo ikke med. Jeg har jo sagt at han alltid bruker å gjøre som han får beskjed om, så han er ikke vrang - før nå. Så nå har vi en ny situasjon kan du si. Hvem er det som vil ha en mann som alltid gjør som han får beskjed om?!?!?! Lykke til med et langt og kjedelig liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 19. september 2008 #129 Del Skrevet 19. september 2008 Haha, herlig tråd! Dop ham og tre på han den smokingbuksa da, for guds skyld! Og så kan du jo putte en smokingbukse i dokurven, for han endrer sikkert mening om den utover kvelden. Og om ikke; gi ham mer å drikke! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. september 2008 #130 Del Skrevet 19. september 2008 Hva har du bestemt at KI skal ha? Må vel først bestemme meg for hva jeg skal ha på meg før jeg tar den sjefsavgjørelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 19. september 2008 #131 Del Skrevet 19. september 2008 skulle ønske vi kunen få se denne himmelske kjolen til ts !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 19. september 2008 #132 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) TS sin tilkommende er vel bare flau for å fortelle at han ikke har råd til smoking. De gniene foreldrene hans har nektet å spytte i nok HAHA! Genial henvisning til den "foreldrene hans nekter å betale 60.000kr" tråden? Dette er helt klart et forumtroll. Må være skikkelig morro for de som starter slike tulletråder å sitte og betrakte hvor mange som gidder å bry seg og svare? Følger med videre Endret 19. september 2008 av Gir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #133 Del Skrevet 19. september 2008 En god latter forlenger livet osv... fortsetter disse trådene så kommer jeg til å bli urgammel Det gjør de ikke. Jeg forsvinner en eller annen gang neste uke. Så da må dere finne på moroa selv. Dere må skape noe folkens, ikke bare henge dere på andres tråder. Men jeg er her altså noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 19. september 2008 #134 Del Skrevet 19. september 2008 Nå er det vel snart på tide å ta av seg hatten. Formiddagshatten vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. september 2008 #135 Del Skrevet 19. september 2008 HAHA! Genial henvisning til den "foreldrene hans nekter å betale 60.000kr" tråden? Dette er helt klart et forumtroll. No shit, Sherlock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #136 Del Skrevet 19. september 2008 Dette er helt klart et forumtroll. Må være skikkelig morro for de som starter slike tulletråder å sitte og betrakte hvor mange som gidder å bry seg og svare? Tja, det morsomme er hvis man får til et samspill med andre, og der er jo Fresi en fulltreffer kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 19. september 2008 #137 Del Skrevet 19. september 2008 No shit, Sherlock I know! Genialt Kan vi snart spore av denne tråden også i retning do-kurver? Pleeeeease!!!!!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serina Skrevet 19. september 2008 #138 Del Skrevet 19. september 2008 Det gjør de ikke. Jeg forsvinner en eller annen gang neste uke. Så da må dere finne på moroa selv. Dere må skape noe folkens, ikke bare henge dere på andres tråder. Men jeg er her altså noen dager til. Må bare få takke for en livlig tråd. Det er noe befriende med å sitte hjemme og være i tvil om dette er tull eller om noen faktisk mener noe sånt. Le litt stygt av at noen muligens kan få seg til å si noe sånt. Og ikke minst alle de innleggene som kommer i etterkant...... Ubetalelig. God helg hilsen fra Serina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 19. september 2008 #139 Del Skrevet 19. september 2008 Kan vi snart spore av denne tråden også i retning do-kurver? Pleeeeease!!!!!!!?? Jeg har faktisk sittet og lest litt i bryllupsforumet og har kommet til konklusjonen at dokurver faktisk må være en genial idé!! :D Ja faktisk! Om man får gjestene til å holde ut lenger blir festen lengre og bedre! Har vært i et bryllup som døde relativt raskt (selv om det var mange unge uten barn der!) og det var litt kjedelig. Så hvorfor ikke sette ut litt plaster, sikkerhetsnåler og lipgloss? (JA jeg er faktisk seriøs, hihi!) Det morsomste med dokurver er jo navnet dokurv. Hahaha. Man ser for seg det verste... Sånn, da har jeg sporet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 19. september 2008 #140 Del Skrevet 19. september 2008 I know! Genialt Kan vi snart spore av denne tråden også i retning do-kurver? Pleeeeease!!!!!!!?? Det går jo an å ha ekstra smoking i dokurven i tilfelle brudgommen skulle innse at fruen har hatt rett hele kvelden, og at et dressbytte er på høy tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå