Gå til innhold

Han vil ikke ha smoking.

Gjest Sinna

Anbefalte innlegg

Vi skal snart gifte oss, og nå nekter sambo å ha på seg smoking i bryllupet.

Jeg er så sinna at jeg nesten klikker, og nå har vi krangla i hele kveld. :tristbla:

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking. Da vi begynte å snakke om dette i kveld, så bare nekter han plent å ha på seg smoking i bryllupet.

Han vil mye heller bruke mørk dress, og nekter å høre på når jeg sier at mørk dress ikke er fint nok til kjolen min.

Dette er helt ulikt ham, har aldri opplevd ham så vanskelig før. Han bruker alltid å gjøre som han får beskjed om. Jeg er skikkelig skuffa over at han ikke vil forstå hvor viktig dette er for meg. Så sær han er nå, så går det ikke an å snakke med ham heller.

Æsj! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære sinna.

Du må snakke med mannen din. Menn er, som vi alle vet, nærmest som barn til tider og bør derfor behandles deretter. Du må derfor ty til din ypperste kvinnelist, det vil i praksis bety sexnekt. Da skal du se at pipen får en annen lyd og han vil stille opp i hva det skal være, om det så er tyrolerhabitt det er snakk om. Lykke til!

Dersom dette ikke virker, må du ty til tårer. Hjelper ikke dette, er det nok ingen annen utvei enn å dumpe ham.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du nå?

At jeg skal leie smoking likevel?

Det tenkte jeg faktisk ikke på, men det er jo selvsagt et alternativ dersom tårer og sexnekt ikke funker. Kjøp en smoking for hans penger og gjem for guds skyld dressen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en ganske oppstæsja brudekjole, og har hele tiden tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking.

Du tuller nå? "Tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking"? Hvorfor kan ikke han få lov til å gifte seg i det antrekket han har lyst til? Du gjør jo det?!Eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg faktisk ikke på, men det er jo selvsagt et alternativ dersom tårer og sexnekt ikke funker. Kjøp en smoking for hans penger og gjem for guds skyld dressen.

Herregud :roll:

Går jo ikke det når han nekter å bruke smoking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå? "Tatt det som en selvfølge at han skulle ha smoking"? Hvorfor kan ikke han få lov til å gifte seg i det antrekket han har lyst til? Du gjør jo det?!Eller?

Fordi det vil se rart ut med mørk dress til min kjole. Jeg sa jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud :roll:

Går jo ikke det når han nekter å bruke smoking.

Men herregud, da har han jo ingen andre alternativer på den store dagen. Bruk list, kjære sinna-brud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære sinna.

Du må snakke med mannen din. Menn er, som vi alle vet, nærmest som barn til tider og bør derfor behandles deretter. Du må derfor ty til din ypperste kvinnelist, det vil i praksis bety sexnekt. Da skal du se at pipen får en annen lyd og han vil stille opp i hva det skal være, om det så er tyrolerhabitt det er snakk om. Lykke til!

Dersom dette ikke virker, må du ty til tårer. Hjelper ikke dette, er det nok ingen annen utvei enn å dumpe ham.

You're so nice, Mrs Fresi! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med at alle på KG har aftenbryllup? De siste årene har jeg ikke vært i en eneste vielse som har startet senere enn kl 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're so nice, Mrs Fresi! :nigo:

Jep, jeg er kjempegrei. Burde nesten få betalt for alle de gode rådene jeg gir vordende bruder.

Hva er det med at alle på KG har aftenbryllup? De siste årene har jeg ikke vært i en eneste vielse som har startet senere enn kl 14.

Og i formiddagsbryllup er det faktisk tillatt med hatt. Se der er det noe de fleste bruder ikke har fått med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håpløs mann. Før opp opp "Diger dildo" på innkjøpslisten.

:fnise:

Og glem ikke dokurvene, jeg regner med at han i det minste har gitt et klekkelig bidrag når det gjelder utformingen av dem.

Endret av Fresi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva er grunnen til denne plutselige smokingnekten?

Han mener at det er smokingbuksa som er teit. Og sa han vil føle seg som ei jåle.

Håpløs mann. Før opp opp "Diger dildo" på innkjøpslisten.

?

Kanskje han synes din kjole er helt FEIL for hans dress?? :closedeyes:

Han synes kjolen er veldig fin han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...