Gå til innhold

Klådd på mens man sov... ny vridning

Gjest gjest1

Du våkner på nachspiel av at en dame driver og koser med snoppen din....  

1. 1. Du våkner på nachspiel av at en dame driver og koser med snoppen din....

• Ville du vært med på notene?
      6
    • Ville du bedt henne slutte med en gang?
      4

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Gutter/menn - jeg slenger denne over til dere.

Nå går det en tråd her hvor en ung dame sier hun føler seg skamfull fordi hun produserte en megaorgasme da hun kom til seg selv på et nachspiel og en eller annen fyr drev og klådde på henne.

Kvinner er kvinner verst, og hun har omtrent blitt brent på bål her inne fordi hun lot dette skje, og tydeligvis likte det, selv om hun etterpå følte seg billig.

Nå er mitt spørsmål til dere gutter og menn:

Ville dere latt det skje, dersom dere våknet litt bakfulle på et nachspiel av at en dame klådde på dere? Eller ville dere feid henne vekk og muligens anmeldt henne for overgrep??

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte være bra full om jeg VÅKNET på nachspillet... Så da hadde jeg vel glist fornøyd og lagt meg ned igjen....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Achmed

Hva jeg hadde gjort, hadde jo vært helt avhengig i hvilken livssituasjon jeg var i. I dag ville jeg, siden jeg er i forhold, ha pælma bort dama, men jeg tror ikke jeg hadde anmeldt henne.

Hadde jeg ikke vært i forhold, hadde det kommet litt an på situasjonen og hvem det hadde vært. Hadde det vært ei jeg hadde et godt øye til, ville jeg muligens latt henne holde på, men sannsynligvis hadde jeg kastet henne vekk da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmelde henne for overgrep? Næsj.

Aner ikke hvorfor, men det blir for dumt for meg.

Hva jeg hadde gjort? Si det...

noen teoretiske case:

case 1: jeg er opptatt og bakfull, ergo bort med henne. henviser henne til straffeparagrafen! :hoho:

case 2: jeg er opptatt,i godt humør og hun er søt, ergo bort med henne - henviser henne til en annen potensiell kandidat. :wink:

case 3: jeg er opptatt, bakfull og hun er ikke søt - ber henne slutte, gir henne tid og sted for nytt møte, sender kjæresten min til møtestedet for et oppgjør på død og liv. :kul:

case 4: jeg er singel og bakfull, og hun er ikke min type, bort med henne. :evil:

case 5: jeg er singel og i godt humør, og jeg liker hva jeg ser, vær så god la oss bli bedre kjent. :sjarmor:

kan det bli enklere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært med på notene, ikke fordi jeg ønsket det selv, men ofrer meg gjerne for en kåt kvinne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg hadde vært med på notene' date=' ikke fordi jeg ønsket det selv, men ofrer meg gjerne for en kåt kvinne. :ler:[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...