Gjest gjest jassa Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hei. Skal ha anlegg og cd i bryllup,men dere flinke sjeler dere ute må hjelpe meg og finne sanger he he.......... FAnt liste for lenge siden,men den gang da..........
Dragonlady Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det spørs jo litt hvilken musikk dere liker, da. Vi skal ha en blanding, noe som passer for alle :D Blir nok litt Elvis, gjerne Queen, litt Pink, og generelt musikk som er lett å danse til :D Men velg for all del musikk som du ikke får magesår av å høre på
Rampolina Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 (endret) Et tips kan være å se på repertoaret til band som spiller i bryllup. Her er en liste. En annen. Enda en. Og her. Nå må jeg lage middag Du kan bare trykke her, så ser du hvor jeg fant alle listene Lykke til! Endret 19. september 2008 av Rampolina
Gjest gjest jassa Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk for hjelp,det blir blanding.....så her var masse og finne. er ikke arbeidsledig denne helgen heller nei :gjeiper:
skytte76 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Hei, Etter aa ha vaert i en del bryllup i aar raader jeg deg til naar det gjelder musikk aa ha ting som folk kan, da er de mye mer villige til aa danse. En god blanding gjor ogsaa susen! Det er ogsaa ofte de 'ukuule' sangene som faar folk opp paa dansegulvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå