Gjest jonas Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 ...akkurat som i faste forhold eller prioriterer du særskilte samleiestillinger ved ONS?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 ...akkurat som i faste forhold eller prioriterer du særskilte samleiestillinger ved ONS? Det dama tillater. Har vært bort i damer som ikke vil noe annet enn misjonær,foreslår man noe annet er det ville protester, Jeg for min del kjøre gjerne full pakke - oral,vil vite litt mer om dama før det steget taes.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Det dama tillater. Har vært bort i damer som ikke vil noe annet enn misjonær,foreslår man noe annet er det ville protester, Jeg for min del kjøre gjerne full pakke - oral,vil vite litt mer om dama før det steget taes. med manglende respons på denne skulle tyde på en fasit...eller hur? misjonærstilling på ons! Why?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 med manglende respons på denne skulle tyde på en fasit...eller hur? misjonærstilling på ons! Why? For at enkelte kvinnfolk er "prippne" de vil ikke vise rumpa sin feks,trur det kommer av trygghet på partner som det snakkes så mye å varmt om. Jeg mener om trygghet er så veldig viktig,hvorfor kjøre ons? Trur ikke gutta er så veldig nøye på stillinger,trur de kjører det meste om jenta er med på det.
Einar Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 min erfaring er også at damene foretrekker misjonær. Selv foretrekker jeg nesten alltid doggy-style eller secretary style...
Caramela Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Når jeg har hatt ONS så vet jeg at det kun er det det er, en one night stand. Jeg hadde det fordi jeg ville ha sex. Heftig sex. Ikke "ligge-på-rygg-sex". Derfor, i mine ONS har jeg bare kjørt på, gjort det meste, nettopp for å ha det gøyest mulig. Samma gjelder i forhold. Klart misjonær er godt det å, men å kun ha det? Herregud, må være kjedelig.
Gjest A Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 min erfaring er også at damene foretrekker misjonær. Selv foretrekker jeg nesten alltid doggy-style eller secretary style... Hva er det?
Einar Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Hva er det? "Secretary" er å ta damen bakfra men i stående stilling. Altså ikke på knærne.
Einar Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Når jeg har hatt ONS så vet jeg at det kun er det det er, en one night stand. Jeg hadde det fordi jeg ville ha sex. Heftig sex. Ikke "ligge-på-rygg-sex". Derfor, i mine ONS har jeg bare kjørt på, gjort det meste, nettopp for å ha det gøyest mulig. Samma gjelder i forhold. Klart misjonær er godt det å, men å kun ha det? Herregud, må være kjedelig. Ensformighet er vel problemet... Og enig med Caramela: Er det ONS så er det om å gjøre å få mest mulig ut av det på kortest mulig tid... :gjeiper:
mee mee Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Ensformighet er vel problemet... Og enig med Caramela: Er det ONS så er det om å gjøre å få mest mulig ut av det på kortest mulig tid... :gjeiper: Enig her ja!
Einar Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Og når først ensformigheten er "tatt hull på"... Så er det: An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor, zwischen... Og en haug med andre "ting"... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå