Barbie Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Herregud da dere... Les dette! :o http://www.dinbaby.com/public/object/debat...nnleggId=773239 Folk er jo pokker meg ikke riktig bevart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Herregud da dere... Les dette! :o http://www.dinbaby.com/public/object/debat...nnleggId=773239 Folk er jo pokker meg ikke riktig bevart! Dette er jo helt på lik linje med å servere himkok i brylluper. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2003 :o :o :o Morsom du gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Begge deler er like ko-ko. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 *uhsj* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Hilsen frk Fisefin! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. juni 2003 #7 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvorfor er du sinna Barbie? ikke helt med jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. juni 2003 #8 Del Skrevet 7. juni 2003 klarte ikke å ta alt seriøst gitt, men jeg ble småkvalm innimellomder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #9 Del Skrevet 7. juni 2003 Dette er jo helt på lik linje med å servere himkok i brylluper. Minnie Nåja. Der er himkok, også er der Himkok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. juni 2003 #10 Del Skrevet 7. juni 2003 Dette er mye værre enn å servere himkok i bryllup. Jeg ble kvalm av å lese det, selv om ikke alle mener det de skrev like seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. juni 2003 #11 Del Skrevet 7. juni 2003 Nei fysj... Ble skikkelig KVALM når jeg leste det.. Så mange som spiser buser, å ikke minst KLINER buser på møbler og vegger???? Nei fy, hadde jeg funnet en buse på sofaen min tror jeg jeg hadde spydd.. Så utrolig ekle enkelte mennesker er.. Håper det ikke er majoriteten som gjør sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 7. juni 2003 #12 Del Skrevet 7. juni 2003 Bare teit synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweetie_20 Skrevet 7. juni 2003 #13 Del Skrevet 7. juni 2003 Skremmende hav enkelte folk driver meg når ingen andre ser...grøss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #14 Del Skrevet 8. juni 2003 Hmmm.....kan dere tenke dere hva kokkene gjør før de serverer maten til gjestene?? Hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. juni 2003 #15 Del Skrevet 8. juni 2003 USJ, brekker meg ,når jeg leser slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 8. juni 2003 #16 Del Skrevet 8. juni 2003 Det her er det kvalmeste jeg har lest, måtte skumme nedover. Kvalmen presser på... Dette kan umulig være seriøst... Er det virkelig så mange ekle mennesker????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 8. juni 2003 #17 Del Skrevet 8. juni 2003 Æsj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 8. juni 2003 #18 Del Skrevet 8. juni 2003 Iiik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2003 #19 Del Skrevet 8. juni 2003 Også jeg som pleier og snyte meg i tørkepapir, dopapir eller en serviett. Misforstått alt, jeg da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. juni 2003 #20 Del Skrevet 8. juni 2003 Uhhhh..... :o *grøsse* Nei, takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå