Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste hudpleieserien de har på apoteket? Er 32 år, og har normalt grei hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antingen Cliniderm eller Vichy vill jag då föreslå, om du inte har några större problem. Fukt och antioxidant/spf är det mest betydande om man i övrigt har en felfri hy.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Hm, undrar om vi har samma sortiment på Apoteken i Norge /Sverige?

MVH

Jean

Skrevet
Hm, undrar om vi har samma sortiment på Apoteken i Norge /Sverige?

MVH

Jean

Ikke helt. Det er en del produkter jeg ikke finner i Sverige, men også en del produkter jeg finner på apotek i Sverige som vi ikke har her. Og prisene i Sverige er mye koseligere. Er alltid innom apoteket når jeg er over grensa.

Gjest Deception
Skrevet

RoC og La Roche Posay skal også være veldig bra produkter. :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg liker veldig godt renseproduktene til Avene, men ikke kremene fra samme merke.

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg bruker vichy, og er veldig fornøyd med det. .Hr brukt det i mange år. Produseres av de samme som har Biotherm, så tenker meg at det ikke er så veldig stor forskjell i kvalitet. har forsøkt Biotherm uten annet resulatat enn større inngrep i lommeboken... Forsøk VICHY!

Skrevet
Jeg bruker vichy, og er veldig fornøyd med det. .Hr brukt det i mange år. Produseres av de samme som har Biotherm, så tenker meg at det ikke er så veldig stor forskjell i kvalitet. har forsøkt Biotherm uten annet resulatat enn større inngrep i lommeboken... Forsøk VICHY!

Produsenten er L`Oreal.

Skrevet (endret)

Bruker apotekprodukter fra Avene, A-derma, La Roche Posay og Vichy (de to sistnevnte eies begge av L'oreal). Synes ingen av seriene er like gode på alt, men alle har minst ett veldig godt produkt for mine behov.

Endret av villen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...