Gå til innhold

Hva kan man få på regning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på hva vi kan få på regning!

Kjole, fotograf, transport, frisør, ja alt som har med bryllupet og gjøre!!?

Er det noen som kan svare meg. Hadde vært fint å fått en liste over hva vi kan få og ikke få på regning?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På regning? Mener du da å betale etter bryllupet eller?12

Skrevet

Ja, ikke alt da, men noe av bryllupet! Slik at vi kan få skattepengene våre først.

Er det ingen som har gjort det?12

Skrevet

Kjole, fotograf, transport, frisør, ja alt som har med bryllupet og gjøre!!?

Hmm... Kjole må garantert betales på forhånd. Fotograf også regner jeg med. men takkekort kan dere sikkert vente med til dere har bestemt hvor mange dere skal ha osv.

Vil tro at dere må betale transport og frisør senest den dagen dere gifter dere også. Mulig at serveringshjelp kan vente til skattepengene kommer med å få betalt.

Har ikke så mange idèer til ting man kan prøve å få utsatt betalinga på jeg. Det har jeg i grunn ikke tenkt over siden vi for tida prøver å betale så mye som mulig på forhånd. Kanskje andre har bedre svar icon_smile.gif 12

Skrevet

Ooops..fikk visst med noe av det du hadde skrevet i mitt innlegg. Det var ikke meninga da icon_smile.gif 12

Skrevet

Vil anta at dere må betale for fotografen når dere tar bildene, men fremkalling av bilder til takkekort, forstørrelser osv kan vel vente.

Skal dere ha bryllupet på et hotell vil jeg også tro at det er vanlig å betale en garanti først, og få regning i posten senere.

Frisør betales der og da, hvis du ikke kan få en annen avtale for betaling.

Kjolen må betales med en gang.

Hvis dere bestiller mye blomster, ikke bare buketten, vil jeg tro det er vanlig med regning i posten.

Vet du hva, at jeg tror det aller meste må betales før dere gifter dere. En idè kan kanskje være å høre med banken om dere kan ta et lite lån, med skattepenger som garanti. Evt. mener jeg det er noen kredittkort som har en grense på tre måneder før regninga må betales. Farlig og dyr rente, men det kan jo være en absolutt kriseløsning.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det vi har betalt med en gang er

Kjolen

Smoking

Blomstene betales på dagen

Depositum på fotograf - 1500

Frisør betales på dagen - betalt prøvetime

Vi har ikke fått noe beskjed fra hotellet der vi skal ha festen at vi betaler noe før maten er levert. Vi regner nå med at vi får regning i posten.

Vi gifter oss neste lørdag.

12

Skrevet

Vi betalte for fotografen først når vi fikk albumen. Dette mener jeg er det normale. Man kan vel ikke betale før man har sett at man er fornøyd med resultatet. Når vi bestilte takkekort og forstørrelser måtte vi betale en del av totalsummen ved bestilling. Dette for å hindre at folk bestiller masse forstørrelser som de senere aldri henter.

Skrevet

Fotograf: Betales vel ikke før etter bildene er ferdig.

Har dere bestilt maten fra cateringfirma så betales dette enten ved levering, eller noen dager etterpå.

Kjole og andre klær: betales med engang

Blomster: som regel regning

Drikke varer( privat): betales med engang, uåpnede flasker kan returneres på polet.12

Skrevet

Glemte noe.

Servitører, så sant det ikke er venner av deg, betales med engang.

Frisør, og prøve time betales vel med engang.

Lokale skal vel de fleste steder betales på forhånd.

Musikk, hvis dere skal ha det pleier å betales med engang.12

Skrevet

Hvis dere har mastercard kan dere jo betale med det, og så har dere 1 mnd. før det må betales, uten renter i den mnd. dette er lønnsomt til vannlig også, da man får renter på de pengene som står i banken den mnd.

Men selvølgelig må dere ha pengene til å betale når regningen forfaller, ellers så er det en rente som ikke er så veldig vennlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...