Gjest Jentepusen Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Ei venninne som jeg har hatt jevnlig kontakt med i mange år har nå kommet i en ustabil periode. Jeg vil si ho alltid har vært usikker på seg selv, men nå er det virkelig ille! Hun har alltid vært usikker og redd for å være alene, derfor har hun alltid hatt kjæreste. Hun var gift i noen år. Så ble hun skilt for 6 mnd siden. Hun flyttet direkte inn til en mann jeg mener hun ikke kjente godt nok. Der ble hun behandet dårlig, skjelt ut for hver minste ting, barnene hans oppførte seg dårlig mot henne og han lot dem gjøre det...... Eksen til mannen i huset der fikk vite at han hadde fått ny kjæreste, og ringte og skjelte henne ut på telefonen. I ettertid sier min venninne at hun også har spred mange rykter om henne. Når hun endelig fikk flyttet ut fra han, måtte hun ha politiet med seg på døra for å få komme inn å hente tingene hennes. Min venninne flyttet til annen by og sier hun igjen får høre rykter om seg selv. Jeg tror hun er deprimert og har alvorlige problemer, hun sier hun er ubrukelig, feit og ikke har kjæreste. Fastlegen mener hun at ikke hjelper henne da jeg spurte om ikke hun kunne kontakte legen. Hun sier også denne eks dama har spredt rykter om henne på facebook, nettby og alliert seg med noen av hennes eks venner.... Hun sier også hun hører ting om henne på jobb. Hun sier hun bli trakasert. Jeg spør om hun har bevis, tlf meldinger, e mail osv. Men hun har ikke det. Hun er også blitt kastet ut av en "hobbyklubb" sier ikke hvilken for å spare henne. Her ligger det vist ingeting til grunne. Og hun sier også at medlemmene har fått mail om rykter om henne. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller tro. Jeg vet at hun er en person som tar ting veldig fort negativt, og tåler lite motgang. Jeg tar ikke alt hun sier for god fisk..... for jeg bor ikke i samme by (men i nærheten) og er ikke i hennes omgangskrets. Jeg trenger sårt råd!!!!!!!! Jeg må hjelpe vennninna mi - - -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå