kittz82 Skrevet 29. september 2008 #41 Skrevet 29. september 2008 Mamma har lenge snakket om at hun har lyst til å betale litt for bryllupet. snakket med henne tidligere idag og hun ville legge ut 10-15000. Vi kommer til å bruke de pengene på bryllupsfilm og self skal hun få en master dvd. svigermor har også lurt på om hun skal spare til dagen og da sa jeg at vi regnet med å betale alt selv, men at all støtte taes imot. jeg synes ikke at det er frekt å spørre om de planlegger å betale noe og evt hvormye de skal betale. da får man jo planlegge litt. hvormye de kan gi er da selvsagt opp til dem. kommer ikke til å nevne hvor mye mamma legger ut for henne .. føler at det blir feil...
Nyttårsbrud Skrevet 29. september 2008 #42 Skrevet 29. september 2008 Hm..merkelig d der at penger får frem d værste i folk...vi er da alle forskjellig og d må da være opp til enhver hvordan en vil løse d økonomiske rundt et bryllup. Konklusjonen er vel at d er dyrt å holde et bryllup, og en ønsker ikke alltid å vente til en har råd.... Vi møter veldig forskjellige reaksjoner når vi sier at vi skal betale bryllupet selv. Vi har kun kjent hverandre i 2 år, men er sikker på at dette er riktig å gjøre..men..føler at dersom d nå skulle gå skeis så er d vi selv som har betalt for bryllupet. Og vi bruker alt for mye penger på d, siden vi vil at alle skal nyte festen så orger vi ikke med å ha d på et bygdahus. Men dette er vårt valg! Og vi har faktisk spart opp pengene selv.. Nå ser d ut til at vi får noe bidrag til fotograf og d er supert. Og d gir penger igjen i kassa..fint d siden en er i etableringsfasen.. Altså..vi er alle forskjellige, og har foreldre/svigers som også er forskjellig. Og en har definitivt forskjellig økonomi. Ved å si at de og de har lagt i så så mye, har dere tenkt å bidra...da legger en press på de en spørr. Som så mange andre her har konkludert med så må d beste være å la folk bidra med d de kan og la de nå finne d ut selv. Om d er penger eller hjelp. Ønsker alle lykke til med bryllupsplanlegging! Jeg teller bare ned dager jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå