Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Hadde idag et raid og kjøpte endel småting som skal pakkes ned i kofferten når vi reiser på bryllupsreise til Bali, Lombok og Bangkok i begynnelsen av neste måned! Kjøpte solkremene til Bioterm.. Solkrem til ansiktet, faktor 15. Tynn, spray solkrem til kroppen, faktor 15 Gél-solkrem til kroppen, faktor 10 Noen som har prøvd de?? De virker utrolig gode!
Cilla Skrevet 8. juni 2003 #3 Skrevet 8. juni 2003 Har nylig kjøpt gele solkremen etter anbefalinger herfra. Har bare brukt den en gang pga mangel av sol. Luktet godt, veldig enkel å smøre utover, men virket litt klissete på huden (noe jeg hadde hørt den ikke var).
Gjest Étoile Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Hmm, jeg synes ikke den er klissete i det hele tatt... ihvertfall ikke i forhold til vanlige fetere solkremer. Men det kan jo være at det er fordi jeg har veldig tørr hud? Den trekker inn i huden på et par min. etter at jeg har tatt den på. Får håpe den kjennes bedre ut neste gang du prøver den! :D
Solstrålen Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2003 Jeg brukte gelekremen igår når vi var ute hele dagen, og er kjempefornøyd!! Den trakk fort inn i huden, luktet godt og ikke for søtt! Føltes god på huden!! Får bare håpe den beskytter like godt
tuva77 Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 De er i en klasse for seg Høres ut som om du skal på litt av en tur, nesten litt misunnelig jeg Ha en kjempegod tur, og solkremen kommer ikke til å skuffe deg
Lillebi Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 Gelékremen er veldig god! + aftersun-en... God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå