Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brune øyne med litt grønt i (varme). Ønsker meg to lilla øyenskygger, en lys og en mørkere som kan brukes sammen.

Noen som har noen fargetips? Har god erfaring med øyenskyggene til Chanel og MakeUpStore, men tar imot alle slags innspill. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har brune øyne med litt grønt i (varme). Ønsker meg to lilla øyenskygger, en lys og en mørkere som kan brukes sammen.

Noen som har noen fargetips? Har god erfaring med øyenskyggene til Chanel og MakeUpStore, men tar imot alle slags innspill. :)

Heia:) jeg elsker rett og slett øyenskyggene fra the make up store og har tre lilla farger som jeg ble sminket med og mine grønne øyer ble seriøst framhevet!, og fargene er så nydelige:)<3

jeg bruker hyacinth som en lys lilla, nydelig:) helt inners på øyelokket. så pleier jeg å bruke en helt matt mørke,mørke lilla( bruker litt av denne siden veldig drøy) opp mot globalen og toner godt ut.. disse fargene får øyene mine til å stråle og bruker når jeg skal ut og på byen spesielt. elsker også eyedust fargene fra makeupstore. måtte ha denne når jeg skulle reise i sommer - eyedust i fargen latin

har ikke prøvd øyenskyggene til chanel...

Skrevet

Jeg elsker quatro paletten fra Chanel i fargen 08 Vanites, som er 3 forskjellige lillafarger og en hvit. Har mørkt hår og blå/grå øyne og bruker alltid denne når jeg skal på fest!

Skrevet

Jeg liker godt Chanels monoskygge i 42 Berry. Jeg har for det meste brukt den sammen med en litt lysere skygge fra TBS (fant den ikke umiddelbart på nettsidene deres, meget mulig den har gått ut) eller innimellom BEs Rose Pearl. (Fargen på bildet så helt feil ut der, men... Den er en slags grårosa, heller mot lilla, hvis det høres fornuftig ut. ;))

Skrevet

Den siste har jeg, men den har ikke fantastisk fine lillafarger synes jeg.. Den mørke er ganske mørk med en god base, mens de andre er så og si like lyse/svake.. Den til guerlain så veldig fin ut da:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Lancome 602 Quarts Purple:)

Gjest Raptuza
Skrevet

HM har ein kjempefin blålilla til 39,-. Kan kjøpas på nettbutikken deiras under cosmetics.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...