Sig Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei igjen Lurer på om noen har tips om hvor man kan finne selskapstøy for gravide. Har seg sånn at forloveren min er i 8 måned, under bryllupet mitt 2 august. Vet at hun stresser med å finne en kjole, og det er ikke så lett, og hun vil jo selvfølgelig ta seg best mulig ut. Vi bor begge i oslo området, og jeg skal være med henne å se. Hun er liten og nett i figur, men maven er jo selvfølgelig der, så må jo finne en mammabutikk. Sig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Trenger ikke nødvendigvis kjøpe kjole i mammaklærbutikk selvom! Mange vanlige selskapskjoler sitter høyt og har dermed mer plass til magen! Prøver å finne et bilde av en kjole, så du kan se hva jeg mener... Det var noe sånn som dette jeg mente, men bare litt løsere over magen. Kjolen til høyre: http://www.kikki.no/images/V.21.%20SEL%20P42.jpg Lykke til forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 9 måner har mye lekkert. Jeg tror de har butikk i Oslo sentrum og jeg har selv vært på den de har på Sandvika Storsenter. Prisene er ganske så stive... Har dere sett på H&M ved Stortorvet? De har mye mammaklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 8. juni 2003 #4 Del Skrevet 8. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlilje Skrevet 8. juni 2003 #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvorfor ikke få sydd en kjole?? Da får man jo akkurat det man vil ha. Denne kan jo syes inn etter fødselen, så kan den brukes senere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå