Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er tvangsmulkt?

Ordbokas forklaring:

tvangsmulkt (jur.) tvangsmiddel mot saksøkt til oppfyllelse av krav som går ut på annet enn penger

Skrevet

Må inrømme at jeg ikke syntes noe om det jeg heller... Den undersøkelsen jeg er utvalgt til som er pliktig, den gjør at jeg må svare på spørsmål flere ganger i året. Heldigvis er undersøkelsene korte da! Og de som har ringt meg har vært utrolig hyggelige. Nesten sånn at man har lyst til å snakke mer med dem. :P

Skrevet
Hei det er en ting som jeg har registrert i det siste fra nokiatelefonen min, og jo det er at skjult nummer er det samme som problemerer, enten er det telemarketing som det kaller seg eller så er det kompiser som er blakke og derfor man egentlig holder seg unna dem.

Jeg synes egentlig det er frekt å ringe folk fra skjult nummer, det er nesten som å stå i mørket og snakke med noen i i lyset.

Er det noen her som har skjult nummer, og i såfall hvorfor har dere det? Er det fordi dere har lånt mye penger av folk dere kjenner, eller er det en annen forklaring?

hvorfor er det frekt å ringe med skjult nr? var vi alle frekke før det var mulighet til at nr. ble vist?

du er ikke forpliktet til å ta tlf, er deyt skjult nr, så la vær å ta den.

merkelig hva folk irriterer seg over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...