Flua Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Lyst på blomkålsuppe i dag........men må ha noe anna i tillegg. Gutta i fam blir ikke mette av bare det........ Noen forslag til hva som passer til blomkålsuppe?
Nilma Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg skal også ha suppe i dag (potet- og ertesuppe), og da skal jeg ha disse til for å gjøre det mer mettende. Ellers synes jeg litt sprøstekt bacon er godt i blomkålsuppe, og grove rundstykker til.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Pannekaker. Det har vi, men det er kanskje ikke så mettende. Og kjedelig å steke. Men veldig godt! Ellers er grove rundstykker en idé, ja. Og putt gjerne oppi litt purre og noen gulrøtter i suppa, så blir det enda mer mat i den.
Gjest Zia Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Enig i at sprøstekt bacon passer godt, eller evt. spekeskinke. Reker egner seg også.
Flua Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 (endret) Kjekt med litt inspirasjon! Da skal jeg prøve å ha ostesmørbrød og stekt bacon til! Endret 18. september 2008 av Flua
momajoja Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Har enten panekaker til suppa, eller så hiver jeg noen soddboller oppi den, da blir det litt mer mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå