Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

CDON.COM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på å bestille noe fra cdon.com og bare lurer på når jeg kan forvante at det kommer frem hvis jeg bestiller det i dag?

Har bestilt der tidligere,men det er såpass lenge siden så jeg husker ikke hvor raske de var da. Det er snakk om en eller to dvd-bokser i så fall.

Haster litt siden jeg tenkte det skulle være gave. Hva er deres erfaringer med leveringstiden og cdon.com generelt?

Håper på svar :)

Skrevet

Variabelt - men ikke VELDIG rask. Men vi har heller aldri kjøpt bare en cd, men som oftest rundt 10 eller noe sånt. Så det har tatt litt tid, ja.

Hvis jeg ikke husker helt feil da var det sist rundt 2 uker.

Skrevet
Hei. Jeg lurer på å bestille noe fra cdon.com og bare lurer på når jeg kan forvante at det kommer frem hvis jeg bestiller det i dag?

Har bestilt der tidligere,men det er såpass lenge siden så jeg husker ikke hvor raske de var da. Det er snakk om en eller to dvd-bokser i så fall.

Haster litt siden jeg tenkte det skulle være gave. Hva er deres erfaringer med leveringstiden og cdon.com generelt?

Håper på svar :)

Jeg handler mye på CDON,det kan ta 3-4 dager.De er ganske kjappe med bestillingen.Men er det noe spesielt kan det ta en uke tid el mer.Jeg er ganske fornøyd kunde.Lykke til :)

Skrevet

Eg har aldri måtte vente lenge på det eg har bestilt. Vert som regel sendt neste dag.

Skrevet

Jeg har også fått varene rimelig kjapt. Som regel blir de sendt dagen etter at man har bestillt. Og så tar posten ett par dager. Jeg er fornøyd hvertfall :)

Skrevet (endret)

Har brukt CDON mye, gjennom flere år, og leveringstiden varierer veldig. Noen ganger er de veldig raske, andre ganger tar det alt for lang tid. Det mest ekstreme jeg har vært borti, var da jeg bestilte en cd. Etter et par uker fikk jeg en mail "beklager, vi har ikke denne på lager akkurat nå". Enda noen uker senere fikk jeg enda en. "Vi har fremdeles ikke denne på lager, men vi jobber med saken" eller noe sånt. Det tok over en måned før jeg fikk den. Nå har dette kun hendt en gang da, men det var utrolig sløvt.

Nei, nå holder jeg meg til Platekompaniet. Raskt, og god service.

*edit* Ser NÅ at denne tråden er litt gammel. :sjenert:

Endret av Bloodless

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...