Gå til innhold

Jeg er så trang!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette er kanskje et "luksusproblem", men vaginaen min er så vanvittig trang! Ved penetrering kommer penis et par cm inn, og så møter vi på en "flaskehals" som det er både trangt og smertefullt å passere. (Det er altså ikke snakk om en jomfruhinne eller noe slikt, den er brutt for mange år siden.) For å passere dette punktet blir det veldig mye frem-og-tilbake for å få penis inn. Jeg får en brennende følelse under samleie og en stund etterpå, sikkert på grunn av friksjonen, selv om vi bruker masse glidemiddel.

Er det noen som vet hva denne "flaskehalsen" består av? Kan det være skambenet som ligger og "sperrer", eller er det muskler (som jeg kanskje strammer ubevisst?) Jeg prøver alt jeg kan og slappe av, har puter under baken, har prøvd bakfra, meg på toppen etc.

Penisen til partneren er ganske stor og litt krum, så jeg føler at vi kanskje må finne riktig vinkel for oss...

Lurer på om jeg noen sinne kan bli gravid på denne måten, samleiet fungerer ikke akkurat optimalt, og hypping prøving er uaktuelt siden jeg er sår ganske lenge etterpå. Det å føde gjennom en slik vagina virker enda mer skremmende! (jeg vet at den utvider seg, altså :) )

Noen tips?

Endret av Fat Sally Lee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av ninuska_
Skrevet

Det som har funket for meg er å bruke en dildo først. Da kan jeg bestemme tempoet og få åpnet meg skikkelig og da gjør det ikke noe vondt når han presser seg inn.

Gjest fo shizzle
Skrevet

psyah NIGGA!

Men synes det er flott! liker det at det kjennes sjønner du;)

vess jeg var viid ville det ikke vært like godt liksom...anyway I like to feel pain.

Skrevet
Det som har funket for meg er å bruke en dildo først. Da kan jeg bestemme tempoet og få åpnet meg skikkelig og da gjør det ikke noe vondt når han presser seg inn.

Har tenkt på å prøve det også - men det hadde vært mye hyggeligere om han bare kunne snike seg inn uten noe mer om og men... Må du alltid bruke dildoen først, eller blir det bedre med tiden?

Skrevet

Enkelte må bare gi opp. Jeg klarer ikke få inn noe større enn gjennomsnittet uansett hvor mye jeg har forsøkt. Jeg har det ikke helt slik du beskriver det, men jeg er veldig grunn og trang, og jeg er kanskje ikke skikkelig fleksibel selvom jeg blir veldig våt. Uansett hvor langt og herlig forspill jeg har, funker ikke store på meg. Så jeg får finne noen helst litt under gjennomsnittet. ;)

Håper dere finner ut av det!

Skrevet (endret)

Takk for tips og gode ønsker! Skal prøve med dildoen først neste gang, og hvis det ikke går, så har vi klart oss med sex på andre måter i mange år, og det fungerer utmerket for både meg og mannen. Vi får sikkert til å skape et barn en dag likevel. Og så får jeg håpe det blir vaginal fødsel så jeg blir litt videre :) (Herregud, det er også noe å tenke på :sjokkert: )

Endret av Fat Sally Lee
Gjest Purple Haze
Skrevet

Er du ordentlig tent og våt da? Langt forspill, han slikker deg skikkelig våt og klar. Kanskje det går lettere da...

Skrevet

Virker jo som det er livmorhalsen du beksriver som flaskehals. Du blir rett og slett "bunnet". Det er ikke så mye å gjøre med at du er grunn tror jeg.

Skrevet

jeg tenkte fremsunket livmor med en gang, den kan heises opp igjen. Men vet ikke om det kan skje på de som ikke har vært gravide da. Hva sier lege/gyn ved vaginal undersøkelser da?

Skrevet
Virker jo som det er livmorhalsen du beksriver som flaskehals. Du blir rett og slett "bunnet". Det er ikke så mye å gjøre med at du er grunn tror jeg.

Nei, det er det helt sikkert ikke. Er snakk om bare et par cm inn i skjeden, og vi får inn penis etter litt strev - det hadde vi nok ikke klart hvis det var livmorhalsen det er snakk om.

jeg tenkte fremsunket livmor med en gang, den kan heises opp igjen. Men vet ikke om det kan skje på de som ikke har vært gravide da. Hva sier lege/gyn ved vaginal undersøkelser da?

Jeg har aldri vært gravid, og har heller aldri vært til underlivsundersøkelse. Men fremsunken livmor er noe jeg forbinder med overvektige, stillesittende gravide - jeg er ingen av delene. Men takk for innspillet, det kan kanskje ramme andre?

Egentlig tror jeg ganske enkelt at jeg anspenner meg litt, og at det er derfor det er så trangt. Men jeg klarer virkelig ikke slappe av mer enn jeg gjør.

Gjest Gjest_Tini_*
Skrevet
Dette er kanskje et "luksusproblem", men vaginaen min er så vanvittig trang! Ved penetrering kommer penis et par cm inn, og så møter vi på en "flaskehals" som det er både trangt og smertefullt å passere. (Det er altså ikke snakk om en jomfruhinne eller noe slikt, den er brutt for mange år siden.) For å passere dette punktet blir det veldig mye frem-og-tilbake for å få penis inn. Jeg får en brennende følelse under samleie og en stund etterpå, sikkert på grunn av friksjonen, selv om vi bruker masse glidemiddel.

Er det noen som vet hva denne "flaskehalsen" består av? Kan det være skambenet som ligger og "sperrer", eller er det muskler (som jeg kanskje strammer ubevisst?) Jeg prøver alt jeg kan og slappe av, har puter under baken, har prøvd bakfra, meg på toppen etc.

Penisen til partneren er ganske stor og litt krum, så jeg føler at vi kanskje må finne riktig vinkel for oss...

Lurer på om jeg noen sinne kan bli gravid på denne måten, samleiet fungerer ikke akkurat optimalt, og hypping prøving er uaktuelt siden jeg er sår ganske lenge etterpå. Det å føde gjennom en slik vagina virker enda mer skremmende! (jeg vet at den utvider seg, altså :) )

Noen tips?

Bare så det er sagt, så er det ikke noe som heter jomfruhinne. Før man har hatt samleie kan skjedeåpninga være litt trang bare.

Det høres ut som noe slags muskelspenningen, for det finnes jo ikke noe et par cm inn som skulle ta emot. Det kan minne om vestibulitt, men ikke like alvorlig. Har du hatt noen problemer med soppinfeksjoner eller lignende? Du kunne også spørre gynekologen om noe er unormalt.

Noen ganger er kroppen litt vrang, og da må man bare prøve å lokke og lirke litt. Ikke vits i å presse seg til man blir sår (med mindre man vil det seff).

Gjest lillelinn
Skrevet
Men fremsunken livmor er noe jeg forbinder med overvektige, stillesittende gravide -

hæ?? seriøst ????

jeg kjenner mange tynne spinkle aktive gravide som har fått dette.... så om det stemmer er det nytt for meg hvertfall...

ville tro gyn kan hjelpe deg mer enn et forum ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...