Gå til innhold

Nigellas Chocolate Fudge Cake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det noen som har prøvd å bake den?

Er den noe god eller? Skal prøve å kanskje bake den snart, men vet ikke om jeg tør.. Er ikke noe flink til å bake men den ser god ut. Er den lett å bake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant oppskrifta på www.detsoteliv.no også kan du bare søke på "nigella" da kommer oppskrifta opp på norsk.. Hvis det er litt lettere.

Men er det mye styr å lage den hell? Vansklig liksom? Noen som veit??

Skrevet
Jeg fant oppskrifta på www.detsoteliv.no også kan du bare søke på "nigella" da kommer oppskrifta opp på norsk.. Hvis det er litt lettere.

Men er det mye styr å lage den hell? Vansklig liksom? Noen som veit??

Jeg lagte den til min egen konfirmasjon, og ble veldig skuffet. Jeg syns den ble tørr og kjedelig. Og gjestene sa at de likte den, men det var ikke den kaka det ble spist mest av for å si det sånn.

Skrevet
Jeg lagte den til min egen konfirmasjon, og ble veldig skuffet. Jeg syns den ble tørr og kjedelig. Og gjestene sa at de likte den, men det var ikke den kaka det ble spist mest av for å si det sånn.

Uff så kjett da.. Nå vart jeg plutselig fryktelig usikker på om jeg skal lage den hell ikke.. Er til en bursdag da skjønner du. Kanskje jeg skal finne på no anna.

Hvis ikke andre har god erfaring med den da?

Skrevet

Jeg har også laget denne oppskriften på detsoteliv og ble drit skuffa. Syns den var tørr og gud hvilken jobb det var å lage den.

Her skal du få en god og veldig lettvindt sjokolade kake som er kjempesaftig.

1 liter kefirmelk

7.5 dl sukker

600 hvetemel

3-4 ss kakao

150 g smeltet margarin

1 ss natron

Kefir og sukker blandes først deretter resten

Glasur:

300 g melis

1 egg

100 margarin (mykt)

3 ts vaniljesukker

2-3 ss kakao.

200 grader i ca 15-20 min. Er forresten en langpanne oppskrift. Er også best å bake dagen i forveien smaker bedre dagen etterpå. Skal love deg at du vil ha stor suksess med denne kaken. Hver gang jeg har bakt denne ville alle ha oppskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...