Gjest *Mim* Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Vendela er fornærmet på Anne Kat., og vurderer injuriesøksmål. For å ha blitt beskyldt for å ha liljekonvall-kjønnshår? Tror du gjør klokest i å heve deg over dette, Vendela. Noen som har sett det nye Anne Kat.-showet, forresten?
villen Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Urkomisk hele greia. Både liljekonvaller i stedet for kjønnshår og advokattruslene.
FangeLiv Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Hahaha, det var kjempegøy å lese om. Det er jo så mange folk komikere tøyser med og harselerer over, så ikke helt for meg at Vendela var en person som ville ta til motmæle. Og risikere å få resten av stand-upmiljøet med på tøysingen på hennes bekostning. Lykke til med søksmålet.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg ser ikke komikken her. Som Vendela selv sier, det må være grenser for hva som er OK å si om andre mennesker. Det er fort gjort å tråkke over grenser når man driver med komikk, og det er ikke slik at alt skal og må harseleres med.
MarianneE Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Smugleste det i avisa i formiddag og måtte jo bare le av det hele. Det værste er at jeg tviler ikke på disse liljekonvalene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå