Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Grunnen til at jeg lurer på dette er for at vi har en datter på 2 og ingen nær familie som hun kan være hos i ny og ne. Vi har ikke noe stort behov for barnevakt, men det hadde vært så fint og kunne gå ut en kveld å spise e.l. Jeg er veldig usikker på om jeg tør dette også da, for hun er jo det mest dyrbare vi har. Ønsker derfor å høre om noen har erfaringer med dette og om det er noe som anbefales eller ikke.
Fantomina Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
ashera Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Vi har brukt Oslo barnevaktformidling mye, og fått den samme, faste barnevakten hver gang. Vi har bare gode erfaringer med vedkommende og med firmaet.
thapara Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Hvis du tenker på barnevaktformidling, som i et slags byrå, tror jeg du skal være ganske trygg! Man må gjennom kurs (jeg måtte det selv om jeg har førskolelærerutd.), og om noen har fått dårlige referanser er det rett ut. (gjelder kanskje ikke alle, men det jeg vet om i alle fall)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Vi har brukt Oslo barnevaktformidling mye, og fått den samme, faste barnevakten hver gang. Vi har bare gode erfaringer med vedkommende og med firmaet. Så flott å høre for oss som ikke har så mange å spørre. Har dere brukt barnevakten noen timer eller også fra en dag til en annen?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Hvis du tenker på barnevaktformidling, som i et slags byrå, tror jeg du skal være ganske trygg! Man må gjennom kurs (jeg måtte det selv om jeg har førskolelærerutd.), og om noen har fått dårlige referanser er det rett ut. (gjelder kanskje ikke alle, men det jeg vet om i alle fall) Hvis du gikk kurs, var du sikkert barnevakt gjennom Barnepasseren Formidling. Deres barnevaktservice kurser alle barnevaktene, vet jeg. Hos dem må alle gå kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå