Gå til innhold

Tapetforslag til kontrastvegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en TV-stue malt i krem. Den er altså ganske lys. Sofa og tilbehør er koksgrå, og TV-benken blir i valnøtt med sort høyglans front. Veggen den står mot er 3*2 meter, og jeg tenkte jeg skulle skape en kontrast på denne med tapet. Tapeten kan ikke være for masete, da det tar fokus fra TV-en, men det må være såpass mye liv i den at den faktisk fungerer som en kontrast. Samtidig bør de spille litt på TV-benken, som nesten fyller bredden av veggen. Neon forslag - helst med link og eller bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det ikke skal bli for "urolig" tror jeg det er lurt å velge en tapet som ikke har for store kontraster, men heller ton-i ton farger.Varme farger er sikker fint, siden du har valnøtt og krem ellers. Hva slags mønster kommer an på hva du liker og hvilken stil ellers, eks:ornamenter,striper, grafiske mønstre?på www. borge.no kan du gå inn på tapetguide boråstapeter, og der kan du prøve forskjellige tapeter på fondvegg. her er ett eksempel, håper jeg fikk lagt til linken:

tapet

Skrevet

Jeg ville satset på noe som ikke er for hardt i fargene - kanskje noe i grått med sølvmønster i? ..mener jeg så noe sliktpå Maxbo.. Noe alla dette? Ellers har Designers Guild og Osbourne & Little masse fine tapeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...