Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 hei vurderer å kjøpe enten Helena Rubensteins Pore Genious Treatment (http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=55509#DETAIL) eller Lacomes Pore Expert Complete Pore Refiner (http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=50156#DETAIL) for å bli kvitt, så mye som mulig, av porer jeg har fått i kinnene som følger av at jeg aldri tok av sminken om kvelden da jeg var yngre _stupid!! ingen som sa noe om det...OO endel år siden nå, men burde ha vist bedre. lurer på om noen har prøvd og om produktene funker og er vedt prisen, ca 350-400 kr produktet (små tuber). bruker nå Nautrogenas Pore Refining cleanser og føler at huden min er blitt mye bedre allerede. leter nå etter det produktet som kan gi meg det siste løftet for at huden skal bli helt ok og fin slik at jeg kan slippe og bruke foundation til hverdags. føler porene sjenerer spessielt når jeg har på litt ekstra "farge" (les selvbruningskrem).
Jean Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Att tvätta sig grundligt morgon och kväll är något man ska göra oavsett om man anvnäder make up eller ej. Jag vill bara tala om för dig att du kommer inte alls att få det resultat du önskar med ordinära kosmetiska produkter. Dessa kan inte penetrera hudlagren och innehåller inga som helst kroppsegna ämnen vilka i sin tur stimulerar celler , fibroblaster och membran nere i dermis, för att du ska få en fin hy. Titta istället på märken som: -Jan Marini -Mene & Moy -MD Forte -DDF -Obagi -iS Clinical (som jag nyligen skrev om på bloggen) samt finns andra cosmeceutiska/medicinska produkter. Generellt är det enbart Salicyl, Benzoylperoxide (ej den på Apoteket), Tretinoin och Azelaicsyrelösning som ger effekt på förstorade och igenproppade talgkörtelgångar. Men det tar tid att nå resultat. Speciellt om du innan alltid slarvat med din vård av huden. Räkna med mellan 3 månader upp till ett år med riktigt effektiva medicinska produkter. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå