Motebamsen Skrevet 17. september 2008 #1 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) I dag fikk jeg i posten en klassisk trenchcoat fra kaffe. Den passet perfekt! Denne vet jeg at jeg kommer til å bruke MYE. Så har ingen dårlig samvittighet. Men jeg kjøpte også en silkekjole fra Traffic People. Vet ikke helt når jeg skal bruke sistnevnte akkurat. Typisk meg altså. Syns den var så fin. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke til den? Kan jeg bruke den på jobb? eller er den litt for pyntete? Endret 3. oktober 2008 av Motebamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 18. september 2008 Må bare skrive om et helt fantastisk funn. En rens fra dermalogicas nye serie age smart. Har nå brukt den i to uker. Den er såååå god, den gir huden en helt utrolig glød. Peeler uten korn (enzym) hver gang du bruker den. Den masseres inn i 1 min og vaskes av. Det kan være lurt å bruke preeclense fra dermalogica først (sminke). Den tar bort all gussen hud/livløs hud og etterlater overflaten veldig myk. Anbefales! Den bør brukes hver 2-3 dag først, slik at huden venner seg til den. Og så gradvis justere til hver dag. Dette er fordi den er så aktiv. Skal nå kjøpe noen andre produkter i samme serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 18. september 2008 #3 Del Skrevet 18. september 2008 Hei, titter innom! Den kjolen var helt nydelig! Litt pyntet til hverdags men fint til fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Ja, den er sååå fin Jeg får så dårlig samvittighet hver gang jeg shopper men denne gangen føler jeg at jeg har gjort et kupp og at jeg fortjener den kjolen Jeg fant nemlig trenchcoaten først på nelly Der koster samme kåpa fra kaffe 2499 på salg Tengte på å kjøpe den men den var så dyr Så fant jeg samme kåpa på ladiesroom for 899. Jeg ringte dem for å spørre om det var samme kåpa, og det var det, og det var normal utsalgspris ikke salgspris Veldig glad jeg ikke kjøpte kåpa på nelly iallefall. Nå fikk jeg kjole og flott kåpe for 2257, og kjolen var dyrere enn kåpa. Mens bare kåpa på nellys kostet mer enn det. Så jeg føler jeg på en måte har gjort et kupp, hehe.....flott å kunne rettferdiggjøre shopping Har handlet på nellys før, men gidder ikke det noe mer, alle prisene deres er jo høyere enn alle andre butikker. Endret 20. september 2008 av Motebamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #5 Del Skrevet 20. september 2008 Ojsann, takk for opplysningen! Visste ikke at Nelly overpriset sånn, men ser jo prisene dems... Bra ladiesroom.no finnes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. september 2008 #6 Del Skrevet 24. september 2008 Hei Kjempefin kjole og trenchcoat!! Så teit at nelly overpriser! Ikke rart de har råd til å kjøre reklame på tv3 døgnet rundt om de tar seg så godt betalt for varene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 24. september 2008 #7 Del Skrevet 24. september 2008 Kjempefin kjole! Tror du den kan funke med gravidmage, eller blir den litt for kort da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. september 2008 #8 Del Skrevet 24. september 2008 Kjempefine klær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. september 2008 #9 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) I dag fikk jeg i posten en klassisk trenchcoat fra kaffe. Den passet perfekt! Denne vet jeg at jeg kommer til å bruke MYE. Så har ingen dårlig samvittighet. Men jeg kjøpte også en silkekjole fra Traffic People. Vet ikke helt når jeg skal bruke sistnevnte akkurat. Typisk meg altså. Syns den var så fin. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke til den? Kan jeg bruke den på jobb? eller er den litt for pyntete? Bare innom og snikleser litt Den sorte silkekjolen driver jeg også og sikler på Jeg ser i tilfelle for meg å bruke den til hverdags med dongeribukse og sorte støvletter til... på jobb... Men den kan jo for all del pyntes opp og brukes til fest også!! Hvordan er den? Er den like fin som på bildet? Hvordan er stoffet? Er det litt matt eller er den blank? Endret 28. september 2008 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) itla: Det er virkelig det snittet du bør se etter når du er gravid og skal kjøpe kjole, kanskje bare en litt lengre. Kjolen når meg til like over knærne, så mulig den blir litt kort framme når det nermer seg jul da Men du kan jo bestille å prøve hjemme, det er jo bare å returnere om den ikke passer. Det er en veldig fin kjole Ephemera: ja, kjolen er like fin som på bildet Den har to lag, en glatt sort del under og en matt gjennomsiktig del over. Så jeg vil si den er matt. Og skikkelig silkemyk, den er bare så deilig å ha på. Bra tips det med jeans, prøvde den nettopp med jeans og det var kjempefint. Skal prøve å gå med den på jobb også, så får vi se om jeg får høre noen spørsmål om jeg skal på fest eller no. Vet ikke hvorfor jeg syns det er så flaut når folk spør om det, når jeg liksom ikke skal det Drømmer om nye støvletter også, fant de nå nettopp: støveletter med kul trehæl Det blir kanskje mitt neste kjøp. Endret 1. oktober 2008 av Motebamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. oktober 2008 #11 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så lekre støvletter! De har så mye fint inne på den nettsiden. Får lyst til å shoppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. oktober 2008 #12 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ånei, nå ble jeg bare enda mer fristet! Kan jeg få spørre hvor høy du er? Jeg er 1,79, så kjoler har en tendens til å være litt kortere på meg... Men jeg kunne jo kanskje hatt den med smale bukser til jul eller noe i den duren, uansett! Kule støvletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. oktober 2008 #13 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kule støvletter ja! De ligner egentlig veldig mye på de jeg har på meg i dag bortsett fra at jeg ikke har trehæl da, og det var jo trehælen som gjorde støvlettene unike! Tøffe var de i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. oktober 2008 #14 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ånei, nå ble jeg bare enda mer fristet! Kan jeg få spørre hvor høy du er? Jeg er 1,79, så kjoler har en tendens til å være litt kortere på meg... Men jeg kunne jo kanskje hatt den med smale bukser til jul eller noe i den duren, uansett! Det lurer jeg også på, for jeg er 1,80 Jeg så for meg at den var for kort til å bruke som kjole, men? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 2. oktober 2008 #15 Del Skrevet 2. oktober 2008 Melder meg som snikleser, må bare kommentere de støvlettene. De er rålekre. Men noget stiv pris da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg har en 10% rabattkode, så da får jeg de for 2519, har sett i en butikk i bogstadveien (der koster de 2999), så da er det greit syns jeg. Jeg digger de skoene og ASH har en utrolig god kvalitet som mer enn går god for prisen. ASH selges i Italia på lik linje med Gucci og DG osv. itla: En tynn nesten gjennomsiktig tigths eller bukser er veldig fint til denne kjolen. Jeg er 160 men bruker XS, men den blir jo selfølgelig lengre i de større størrelsene. Ephemera: Det er spørs hvilke størrelse du bruker Endret 3. oktober 2008 av Motebamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så mye fint undertøy fra laperla :rødme: flott laperla bh Jeg vet det er dyrt med laperla, så ikke kjeft Men jeg syns det er veldig fint å sånn, og jeg kan jo kjøpe det på salg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. oktober 2008 #18 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjempelekre støvletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 8. oktober 2008 #19 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Men jeg kjøpte også en silkekjole fra Traffic People. Å guri malla, den var TO DIE FOR :dåne: *lagre i bokmerker* Råfin! PS: Hvordan er den i str.? Ser M er utsolgt... Endret 8. oktober 2008 av Kihn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå