Gjest Gjest_sunniva_* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 er det noen som VET virkelig hvor mangen tab. man skal ta før måltidet? og hvor lenge før måltidet? og hvor mangen ganger i døgnet ?? alle har forskjellige svar på den ser jeg.. på min pakke står det 1 tab. 5 min før måltid...... hvor mangen tar dere før måltidet da ? hvor hvor lenge i forkant ??
Gjest Gjest_sunniva_* Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 pluttselig er det ingen som vet noe ?????
Gjest Eurodice Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 er det noen som VET virkelig hvor mangen tab. man skal ta før måltidet? og hvor lenge før måltidet? og hvor mangen ganger i døgnet ?? alle har forskjellige svar på den ser jeg.. på min pakke står det 1 tab. 5 min før måltid...... hvor mangen tar dere før måltidet da ? hvor hvor lenge i forkant ?? Jeg aner ikke hva slags tabletter du snakker om, jeg bare lurer på hvorfor det er så om å gjøre for deg å vite hva andre gjør. I ditt tilfeller er det ingen tvil, 1 tablett 5 minutter før måltid. Det står sikkert angitt maksimal dagsdose, også. Så hva er problemet?
Gjest bella - ikke online Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 pluttselig er det ingen som vet noe ????? Hvorfor uttale deg når du ikke vet hva hun snakker om da ??
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Alle har forskjellig svar, fordi det varierer fra merke til merke. De har vel litt forskjellige virkestoffer, og mengde hvitbønne-ekstrakt osv. Jeg ville bare fulgt "bruksanvisningen" på boksen!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 det riktige er å ta 3 tabletter ca 10 min før måltidet. kan ta opptil 9 om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 En tablett fem minutter før måltidet.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 hvilket merke har du? kommer ann på hvem det er, men de jeg har skal man ta 3 tabletter før måltidet. Står 5 min før på boksen, men der jeg kjøpte den fikk jeg beskjed om at det kunne lønne seg å ta det 10 min før måltidet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå