mother_to_be?? Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Heisann alle unge mødre, og kommende unge mødre der ute Det finnes mange unge jenter som har vært, er, eller prøver å gravide som unge. (I dette tilfelle definerer jeg ung som under 20 år...!?) Tenkte vi måtte ha en felles tråd som vi kan prate på Tenkte alle kan begynne med å presentere seg! :hope:
mother_to_be?? Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2008 Om meg: Alder: 19,5 Sivilstatus: Gift på mitt andre år Bosted: Oslo Barn fra før: Ingen Er på dette forumet fordi: Prøver å få vårt første barn Håper dette er noe flere kan få nytte av
Gjest imli Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Vet ikke om jeg er ung nok jeg... Er 22, og har en gutt på 5 mnd. Føler meg som en ganske ung mor, på barseltreff og babysvømming er i alle fall alle en god del eldre enn meg, så føler meg litt utenfor...
mother_to_be?? Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Skjønner... Det er kanskje det som ofte er "problemet"? Man føler seg litt ensom? :S Vet ikke om jeg er ung nok jeg... Er 22, og har en gutt på 5 mnd. Føler meg som en ganske ung mor, på barseltreff og babysvømming er i alle fall alle en god del eldre enn meg, så føler meg litt utenfor...
Gjest imli Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Hehe, ja, føler meg litt som en drittunge når alle andre er over 30...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå