Gjest cm Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei!! Har nå hatt tre behandlinger med easy peeling, for å fjerne/redusere arr. Synes liksom ikke jeg ser noe forskjell. Er veldig skuffet, da dette er dyre behandlinger. Skal på en til behandling, så skal hudpleier vurdere om vi skal fortsette. Noen som har peiling på dette med easy peel, er det ikke garanterte resultater?
Jean Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Får jag först fråga vad det är för märke och vad som görs? Riktigt djupa ärr och riktigt discolorerade ärr går inte bort med någon syrabehandling som kan utföras på salong. Däremot får du hjälp med det på en plastikklinik där de kan ge dig Triklorättiksyrepeel, blue Peel, Fraxel exempelvis. Alltså behandlingar med lång konvalescens där man skadar huden i både övre och som i Fraxel´fallet, de underliggande hudlagren. Enbart då, får du bort ärr. Allt annat är tyvärr rena dyngan och skitsnack. I det fallet vet jag vad jag talar om. Man kan däremot få en mycket fin textur och fina små porer och bli botad från akne och dålig hy med ordinära starka syrapeeler. Gå dit och kräv stålarna tillbaka. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Motebamsen Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg har gjort det. Resultatet ble ikke så bra som jeg forventet. Etter ent behandling fikk jeg selfølgelig et alvorlig utbrudd av uren hud Jeg har lært at gode hudpleieprodukter og et kosthold basert på lavkarbo og godt fett, hjelper huden min mye mer en hvilken som helst behandling. Ellers bruker jeg gode produkter som ballanserer uden og gir den glød. Men helt enig med overnevnte. Gå tilbake og klag. Men husk også at en slik behandling kan ta en stund før du ser det endelige resultatet.
Gjest cm Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Hei!! Jeg vet ikke hva det heter igrunnen mer enn easy peel. Jeg har iallfall et opphold på 1 uke mellom hver behandling. Kan finne ut mer, skal skrive det inn da. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå