Gå til innhold

har han blitt forelsket?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elise_*
Skrevet

Hei.

Jeg er en frustrert jente som er så forelsket at hun ikke vet hvor hun skal gjøre av seg.

Jeg traff en gutt som jeg ble forelsket i etter 1 date. Etter 3 dater begynte vi å prate litt om hva vi begge ville. Han forklarte meg at han ikke trodde vi kom til å passe som kjærester, men ville fortsatt holde kontakten og møtes for sex. Det ville jeg også gjerne, selv om jeg hadde veldig sterke følelser for han. og når jeg spør om hva han synes om meg svarer han at han synes jeg er deilig og god, og søt jente.

Første 5 møter: Vi møttes, så tv og film, vi koste med hverandre på sofan og pratet sammen. Etter noen timer og senere på kvelden endte det med sex. Etter sex ville han at jeg skulle dra for da skulle han legge seg. Det tar ca halv time å kjøre hjem til meg fra hvor han bor. Når jeg kommer hjem ser jeg at han fortsatt sitter oppe, ved å se at han er pålogget på msn.

Etter ca 10 møter: Vi ligger fortsatt å koser oss sammen på sofaen i mange timer før det ender med sex. Men nå er det slik at han vil kose mere etterpå, og det er på en måte jeg som sier at jeg skal dra hjem før han sier noe.

Han begynner å ringe meg i fylla og gir meg komplimenter fra bilder av meg. Og han begynner å spørre om når vi skal møtes igjen. Når vi møtes gir han meg en lang klem og sier det var godt å se meg igjen, og at han synes jeg er fin. Og når vi nå møtes er det han som begynner å kose med meg, tar hånden min og nusser meg på pannen mens han ligger på sofan å stryker meg over håret,skuldren eller hvor det måtte være.

Kan det bety at han begynner og kansje få litt følelser for meg og kansje vil noe mere, og kansje han har funnet ut at vi kansje passer sammen alikevel?

Vi har samme fat og bestikk i kjøkkenhyllene, samme intereiør på badet.(hehe) Vi elsker de samme programmene(derfor har vi tv kvelder) og vi har veldig mye av samme humor.

Han er vannmann og jeg er vekt.

Håper jeg ikke høres alt for desperat ut, ganske klar over det, men jeg er så forelsket, har aldri kjent så sterkt for noen før. Får sommerfugler i magen av å tenke på han.

Takk alle sammen.

Varm hilsen fra frustrerte Elise<3

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Ta det helt med ro. Punktum. Ikke stress, og ta ting som det kommer. Om du spiller bittelitt kostbar, så er han din, om du lar han få den tiden han trenger(til å "lure" han) Ikke meningen å være så direkte egentlig, men det er ufattelig lett å få gutter i sin hule hånd ;)

Skrevet
Ta det helt med ro. Punktum. Ikke stress, og ta ting som det kommer. Om du spiller bittelitt kostbar, så er han din, om du lar han få den tiden han trenger(til å "lure" han) Ikke meningen å være så direkte egentlig, men det er ufattelig lett å få gutter i sin hule hånd ;)

Hei!

Har du eller noen andre tips?

Jeg er i ganske lik situasjon som trådstarter, men vet ikke hvor mye kontakt jeg skal ta etc. Vil jo kjempegjerne ringe han 3-4 ganger i uka fordi jeg blir i så godt humør av å snakke med han. Vi har det så moro når vi snakker sammen. Det er rett og slett "refreshing" å snakke med han.

Til trådstarter: Han liker deg jo definitivt mye bedre. Jeg tror det beste er å bare keep on doing whatever you are doing, for det ser jo ut til å fungere! :D Kanskje du har noen tips til meg? ;)

Skrevet

"om du spiller bittelitt kostbar, så er han din, om du lar han få den tiden han trenger(til å "lure" han)"

...åssen gjør man egentlig det, da? Lar han få tid..og så lure han?

Skrevet

Du lurer han litt ved å være kostbar. Selv om du vil for alt i verden være hans jente, så ikke vis ham det. Fortsett å reise hjem etter at dere har hatt møtene deres, spør han om du vil sove over så si nei de første gangene. Ikke vær helt tilgjengelig. Om han skal finne på noe, så gjør noe annet. Ikke vis ham at du sitter og venter på ham. Ikke send masse sms, eller ring. La han ringe to ganger, mot en gang fra deg. Vær litt kostbar, ikke for tilgjengelig. La han føle at han må kjempe litt for deg. Ikke gøy når dama ligger langflat og venter på deg.

Husk at menn har jakt innstinkt, la ham jakte på deg. M ikke for mye, du må jo vise litt interesse selv også. Så mye at du gir ham håp, og føler seg beæret sammen med deg.

Skrevet
Du lurer han litt ved å være kostbar. Selv om du vil for alt i verden være hans jente, så ikke vis ham det. Fortsett å reise hjem etter at dere har hatt møtene deres, spør han om du vil sove over så si nei de første gangene. Ikke vær helt tilgjengelig. Om han skal finne på noe, så gjør noe annet. Ikke vis ham at du sitter og venter på ham. Ikke send masse sms, eller ring. La han ringe to ganger, mot en gang fra deg. Vær litt kostbar, ikke for tilgjengelig. La han føle at han må kjempe litt for deg. Ikke gøy når dama ligger langflat og venter på deg.

Husk at menn har jakt innstinkt, la ham jakte på deg. M ikke for mye, du må jo vise litt interesse selv også. Så mye at du gir ham håp, og føler seg beæret sammen med deg.

Enig med denne. Trust me, i know ;) been there done that... å typen ble totalt hypnotisert ;)

Vis at du har andre ting du må gjøre (du kan da ikke alltid være med han ;) ) Han jakter som sagt...som alle andre menn! Hold tilbake,,, men ikke for mye.... du må finne en liten balanse.

F.eks Han spør om du kan komme til ham på Søndag så si "desverre men jeg har andre planer, osv" men så kan du heller komme en annen dag ;) hehe...

Viss du er tilgjenglig heletiden blir det kjedelig for han... slik er menn desverre...

Skrevet
Enig med denne. Trust me, i know ;) been there done that... å typen ble totalt hypnotisert ;)

Vis at du har andre ting du må gjøre (du kan da ikke alltid være med han ;) ) Han jakter som sagt...som alle andre menn! Hold tilbake,,, men ikke for mye.... du må finne en liten balanse.

F.eks Han spør om du kan komme til ham på Søndag så si "desverre men jeg har andre planer, osv" men så kan du heller komme en annen dag ;) hehe...

Viss du er tilgjenglig heletiden blir det kjedelig for han... slik er menn desverre...

Enig med denne, gi ham bare for all del ikke inntrykk av at det er andre fyrer inne i bildet. Slikt er bare egnet til å skape drama, og mange gutter gidder rett og slett ikke det.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Elise_*
Skrevet

Hei:)

Takk for alle svar.

Det hjelper mye.

Etter all den tiden har jeg sagt nei et par ganger møttes vi. Da var det han som spurte.

Jeg ble bare helt betatt etter denne gangen, var som om allle følelsene fra de gangene jeg sa nei kom til den gangen jeg møtte han. Ble dobbel dose rett og slett.

Jeg møtte han ute på byen 1 uke senere, jeg var ganske beruset, så jeg sa til han at jeg var forelsket. Det var veldig dumt av meg fant jeg ut:D hehe. Han sa han ikke var det, så det var kansje ikke så lurt at vi hang sammen lengre, fordi han ville ikke såre meg unødvendig.

Jeg svarte ikke noe på det, har ikke sagt at vi ikke skal møtes lengre. Men jeg tar ikke kontakt med han lengre. Hadde ikke hørt noe før det gikk ca 2 uker da han tok kontakt og prøvde å føre en samtale på sms. Jeg var bare avvisende. Jeg vil ikke såre meg selv heller.Men jeg fortsetter å få mld fra han. Men helt siden den dagen jeg møtte han ute på byen har jeg vært sprudlende glad, vet ikke hvorfor, kansje fordi jeg slipper å tenke på det. Men jeg vet han kommer til å savne meg;)

Han har alerede vist meg at han savner meg ved å ta kontakt med meg igjen:) Det er en god følelse. Med denne gutten blir det ikke noe mere med fra min side. Jeg må glemme han å komme meg videre, slikt tull orker jeg ikke. Jeg er en ung voksen dame som ikke er ute etter slike barnefakter.

Og jeg føler meg mye bedre.

Skulle han mot formodning komme springende på døren min å sette seg ned på kne og be om å få meg tilbake, who knows:)

Det viktigste er at jeg har det bra:)

Alle sammen tenkt positivt og tenk på hva dere vil ha, ikke tenk på hva dere ikke vil ha og hva som kan skje. Tenk positivt å dere vil få det.

Elise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...