Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg ble singel for noen mnd siden og har siden det levd i et lite vakum føler jeg. Men nå er det slutt på det!! Jeg skal ta tak i tilværelsen min og leve, ikke bare vente på å treffe noen. I morgen skal jeg gå på kino. Alene. Et stort steg for meg, for jeg syns det virker veldig skkummelt... Jeg har bestilt meg tur. Alene. Tror det handler om å finne ut at jeg klarer dette, at det faktisk ikke er så gale. Selvsagt skulle jeg helst gjort disse tingene med en kjæreste. Men sånn er det ikke, så da må jeg bare leve nå!! Har noen erfaringer? Ting dere gjør alene som dere vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 17. september 2008 #2 Del Skrevet 17. september 2008 Synes det høres fornuftig ut å ikke "utsette" å leve livet bare fordi man er single, det er viktig å leve her og nå samme hvordan livssituasjonen arter seg for deg nå. Ønsker deg lykke til og er helt sikker på at du vil oppleve mye fint i tiden som kommer som single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. september 2008 #3 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har god erfaring med å gjøre ting alene ja. Jeg har ikke vært på kino alene, fordi jeg generellt er sjelden på kino, men er stadig vekk på kafé alene. Ellers er jeg på shopping alene, lager og spiser middag alene, går på fester alene, eller er hjemme og har helgekos alene. Det verste med å være alene er at man stadig vekk blir glemt, par har jo alltid hverandre så de er ikke like flinke til å ta kontakt med oss single. Jeg har vel egentlig ikke noe spesiellt å anbefale, bare gjør det du ville gjort med en kjæreste. Ferie og sånn er det selvsagt litt værre med, så det blir som regel med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 18. september 2008 #4 Del Skrevet 18. september 2008 En av de beste tingene med å være singel, synes jeg, er at man har mye mer tid til å prioritere venner, kolleger, familie og nye bekjentskaper! Og ikke minst, man står fritt til å velge helt selv hva man vil, når man vil og hvor lenge man vil. Digg, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Del Skrevet 18. september 2008 Gjør akkurat de tingene du liker å gjøre, ikke heng deg opp i at du gjør det alene. Jeg går også på kino i blant alene, og liker det ganske godt, spesielt når det er filmer jeg er usikker på om "den andre" ville like. Rusle på en og annen utstilling, lese aviser og bøker på kafe mens man ser på andre (i stedet for å se på hjemmets vante vegger), det liker jeg å gjøre alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Del Skrevet 18. september 2008 ... jeg har forresten også bestilt meg tur alene. Noen liker å reise alene, andre ikke. Selv foretrekker jeg kortere turer alene. Hvis du er interessert i noe, anbefaler jeg alenetur der du gjør noe aktivt med andre på kurs (seiling, foto, snowboard, surfing, ...). En uke eller to med slikt er en passe miks av sosialt og alenetid på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveBug Skrevet 29. september 2008 #7 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Jeg brukte nesten et år på å komme over alene-kneiken. Fra å være 2 i åresvis til å bli 1 var en kjempeforandring for meg. Var sulteforet på sosial kontakt i begynnelsen, men har etterhvert oppdaget at jeg faktisk klarer meg fint alene. Har også bestilt meg ferie alene nå! Skal backpacke i Asia i 4 uker, blir kjempeskummelt å reise alene, men gleder meg like mye til nettopp å reise alene :-) Vil bare si at det er kjempebra at du velger å gjøre noe positivt med single tilværelsen -masse lykke til Endret 29. september 2008 av LoveBug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå