Gå til innhold

Stille lenge, så plutselig melding fra han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på to ukers ferie i mars å ble kjent med en ålreit kar da det var fem dager igjen før jeg skulle hjem! Var sammen i fire-fem timer hver dag. Var ikke ferieflørt med sex, klining osv. Ble kjent som venner, fordi vi hadde like interresser og likt syn på mye... Litt småflørting å et par klemmer ble det dog.

Da jeg var hjemme igjen, sendte han meldinger og ringte nå og da. Det gjorde jeg og...

Men noen ganger da jeg skrev til han fikk jeg ikke noe svar. Et svar kunne komme noen uker senere. Eller han skrev melding om noe annet enn det jeg skrev om, etter et par uker.

Jeg sluttet derfor å sende noe til han først, men svarte da han skrev til meg. For en måned siden sendte jeg melding til han uten at han skrev noe på forhand. Og han svarte ikke...

Før jeg fikk melding nå i kveld, der han bl.a. svarte på noe jeg skrev for kjempelenge siden!

Kan ikke alltid svare med en gang selv jeg. Men iløpet av en dag eller to etter at jeg har mottat melding så kan en være sikker på at jeg svarer... Lar være å svare kun hvis jeg ikke liker de som skriver. Da er dette noe avsender oftest hvet, og skjønner hvorfor jeg ikke svarer!

Finner meg egentlig ikke i dette og ville sagt ifra om jeg kjente han bedre. Nordmenn har samme meldingspolicy som meg, det har mange lenger sør og. Men ikke han her tydlivis...

Vil ikke virke snurt og irritert heller. Og det er hyggelig å holde kontakt også... Når først en meldingssamtale er igang, så er alt fint. Så til nå har jeg skrevet tilbake etter noen timer eller et par dager. Men han har prøvd ringe noen ganger uten at jeg har svart på grunn av jobb! Og har regnet med at hvis det er noe, så ringer han igjen eller sender melding senere.

Har vært vant til skrive og mota meldinger fra andre jeg har møtt på ferie. Er jeg eller de ikke interressert i kontakt så har det kommet frem tidlig og smertefritt. De jeg fortsatt har kontakt med, sender vi først like ofte, og motaker svarer ganske fort.

Alle disse er gutter i alder atten til to og tjue og bodsatt i Spania og Hellas...

Det er også han jeg har meldingstrøbbel med. Hørt om flere jenter som sliter med samme, bare at de har ofte forelsket seg og oppført seg som kjærester da de var der nede. Da skjønner jeg de føler seg skremt, men hvorfor ikke bare si som det er?

Noen som har opplevd lignende? Ligger det i deres kultur???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...