Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #21 Skrevet 18. september 2008 Og kan det tilfredstille meg? Kan du tilfredstille han?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #22 Skrevet 19. september 2008 Snakket ikke om erigerte. Alle andre snakket om erigerte, så det høres litt rart ut når du kommer og uttaler deg som den store eksperten som har sett så mange.
Confidence Skrevet 19. september 2008 #23 Skrevet 19. september 2008 Alle andre snakket om erigerte, så det høres litt rart ut når du kommer og uttaler deg som den store eksperten som har sett så mange. Har aldri sagt jeg er noen stor ekspert Beklager at jeg ikke skrev uerigerte med en gang, men når jeg etter spørsmål fra deg presiserte at jeg snakket om uerigerte så er vel den saken ute av verden. For når jeg aldri har sett en uerigert tiss på 9 cm eller mindre betyr jo det også at jeg aldri har sett en ergiert tiss mindre enn 9 cm også (Alle? blir jo større) For å være helt presis slik at du ikke misforstår en gang til så har jeg aldri sett en uergiert tiss på 9 cm eller mindre (sett mange) og jeg har aldri sett en erigert en på mindre enn ca 15 cm.(Er er dog utvalget begrenset til ca 30-40) Når det gjelder TS spørsmål så er jeg enig med det de fleste skriver. han kan sikkert tilfredstille henne Det er ikke alltid størrelsen det kommer ann på.
Gjest Gutt92 Skrevet 19. september 2008 #24 Skrevet 19. september 2008 (endret) Har aldri sagt jeg er noen stor ekspert Beklager at jeg ikke skrev uerigerte med en gang, men når jeg etter spørsmål fra deg presiserte at jeg snakket om uerigerte så er vel den saken ute av verden. For når jeg aldri har sett en uerigert tiss på 9 cm eller mindre betyr jo det også at jeg aldri har sett en ergiert tiss mindre enn 9 cm også (Alle? blir jo større) For å være helt presis slik at du ikke misforstår en gang til så har jeg aldri sett en uergiert tiss på 9 cm eller mindre (sett mange) og jeg har aldri sett en erigert en på mindre enn ca 15 cm.(Er er dog utvalget begrenset til ca 30-40) Når det gjelder TS spørsmål så er jeg enig med det de fleste skriver. han kan sikkert tilfredstille henne Det er ikke alltid størrelsen det kommer ann på. Synes det er veldig merklig at du aldri har sett en slapp penis som er 9 cm eller mindre..men du tok vel dette på øyemål, altså ganske sikkert at det ikke stemmer. 30-40 erigerte peniser, og ingen var mindre enn 15 cm ? Det er jo veldig usannsynlig, når gjennomsnittet faktisk er under 15 cm, og du har altså sett 30-40 og 100% av disse var over gjennomsnittet.. Endret 19. september 2008 av Gutt92
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #25 Skrevet 19. september 2008 Har aldri sagt jeg er noen stor ekspert Hehe..likevel hevder du å ha sett mange uerigerte på over 9 cm(som er over snittet) og 30-40 erigerte som er på 15 cm(også over snittet). Jeg lurer litt på hvor du ferdes.....
Confidence Skrevet 19. september 2008 #26 Skrevet 19. september 2008 Hehe..likevel hevder du å ha sett mange uerigerte på over 9 cm(som er over snittet) og 30-40 erigerte som er på 15 cm(også over snittet). Jeg lurer litt på hvor du ferdes..... heheh...ja det skulle du bare ha vist Nå er ikke 30-40 noe stort statistisk grunnlag da . Og når jentene jeg har sett (og søkt etter) disse erigerte sammen med har ønsket seg stor pikk så er det kanskje ikke så rart at alle havner over snittet.
Confidence Skrevet 19. september 2008 #27 Skrevet 19. september 2008 (endret) Synes det er veldig merklig at du aldri har sett en slapp penis som er 9 cm eller mindre..men du tok vel dette på øyemål, altså ganske sikkert at det ikke stemmer. 30-40 erigerte peniser, og ingen var mindre enn 15 cm ? Det er jo veldig usannsynlig, når gjennomsnittet faktisk er under 15 cm, og du har altså sett 30-40 og 100% av disse var over gjennomsnittet.. Selvsagt øyemål. Mulig noen var 8.8. Veldig usannsynlig??? Hvilken interesse skulle jeg ha av å lyve om det? Som jeg svarte i svaret over. Jentene jeg har sett disse erigerte sammen med har alltid ønsket å ha litt størrelse. Så hvorfor skulle det være så veldig usannsynlig at alle jeg har sett har vært over snittet? Endret 19. september 2008 av Confidence
Gjest Gutt92 Skrevet 19. september 2008 #28 Skrevet 19. september 2008 Ja, hvis de var der fordi de var "utvalgt" pga av større utstyr, så er det vel greit. Men mener bare at hvis du har sett 30-40 tilfeldige menn så er det veldig lite sannsynlig at ingen er under gjennomsnittet. Du sa jo faktisk ikke noe om at de jentene alltid ville ha større enn gjennomsnittet i utgangspunktet da. Sa heller ikke at du lyver, bare at du sannsynligvis ikke kan ta sånt på øyemålet.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #29 Skrevet 19. september 2008 Kanskje de under gjennomsnittet har lest så mye her inne at de ikke tør å vise seg. Eller hva tror du, gutt 9,2 (eh 92)?
Gjest j16 Skrevet 19. september 2008 #30 Skrevet 19. september 2008 Det spiller ingen rolle om den er liten el stor, det hvordan han bruker den som utgjør forskjellen=D Jeg synes kjæresten min har liten, men tror den er 13 cm elns, mn det er stor nok til å tilfredstille meg=)
Confidence Skrevet 19. september 2008 #31 Skrevet 19. september 2008 Ja, hvis de var der fordi de var "utvalgt" pga av større utstyr, så er det vel greit. Men mener bare at hvis du har sett 30-40 tilfeldige menn så er det veldig lite sannsynlig at ingen er under gjennomsnittet. Du sa jo faktisk ikke noe om at de jentene alltid ville ha større enn gjennomsnittet i utgangspunktet da. Sa heller ikke at du lyver, bare at du sannsynligvis ikke kan ta sånt på øyemålet. Nei, men jeg klarer da å se forskjell på en fyrstikkeske 5 cm og et førerkort 8,7 cm I alle fall nå før alderen begynner å tynge meg
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #32 Skrevet 19. september 2008 Nei, men jeg klarer da å se forskjell på en fyrstikkeske 5 cm og et førerkort 8,7 cm I alle fall nå før alderen begynner å tynge meg HAHHA tror det er best du stopper nå mens leken er god. Går i garderober å studerer penisen. Så sammenligner du de med fyrstikkesker og førerkort for å komme frem til at ingen har hatt 9cm eller mindre.
Gjest Konservativ Mann Skrevet 20. september 2008 #33 Skrevet 20. september 2008 hei, jeg er en jente på 16 år og jeg skal ha sex for første gang med kjæresten min. Han er også 16. Men jeg spurte han en dag om hvor stor penisen hans var og han sa 9 cm! er ikke det lite? for en 16 åring? Og kan det tilfredstille meg? Sannsynligheten for at en 16-åring er i stand til å tilfredsstille noen som helst er vel ikke all verdens stor, men nå kan jo ikke en tilsvarende ung jente være den mest kravstore heller, så det går nok bra. Litt kløning, så går det seg til Han har sannsynligvis målt den feil. Kanskje den var 9 tommer = 22,5 cm!!! Selv var jeg nesten ferdig utvokst som 13-åring og jeg har gitt opp vanlige kondomer da de rett og slett er et helvete å dra på. Må kjøpe ekstra store på kondomeriet. Sannsynligvis er han mer eller mindre ferdig utvokst mao. og dersom han er normalt høy (over 170 cm), så er nok kuken av tilsvarende størrelse. Kos dere!
Gjest Gjest_Janette_* Skrevet 2. oktober 2008 #34 Skrevet 2. oktober 2008 Sannsynligheten for at en 16-åring er i stand til å tilfredsstille noen som helst er vel ikke all verdens stor, men nå kan jo ikke en tilsvarende ung jente være den mest kravstore heller, så det går nok bra. Litt kløning, så går det seg til Han har sannsynligvis målt den feil. Kanskje den var 9 tommer = 22,5 cm!!! Selv var jeg nesten ferdig utvokst som 13-åring og jeg har gitt opp vanlige kondomer da de rett og slett er et helvete å dra på. Må kjøpe ekstra store på kondomeriet. Sannsynligvis er han mer eller mindre ferdig utvokst mao. og dersom han er normalt høy (over 170 cm), så er nok kuken av tilsvarende størrelse. Kos dere! Hehe...Det gikk kjempe fint! Det viste seg at penisen var litt større en akkuratt 9 cm, men det gjorde ingenting! Gikk helt fint :D:D:D:D:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå