janette Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 hei, jeg er en jente på 16 år og jeg skal ha sex for første gang med kjæresten min. Han er også 16. Men jeg spurte han en dag om hvor stor penisen hans var og han sa 9 cm! er ikke det lite? for en 16 åring? Og kan det tilfredstille meg?
Confidence Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 hei, jeg er en jente på 16 år og jeg skal ha sex for første gang med kjæresten min. Han er også 16. Men jeg spurte han en dag om hvor stor penisen hans var og han sa 9 cm! er ikke det lite? for en 16 åring? Og kan det tilfredstille meg? Hvis det er i erigert tilstand så var det ikke akkurat store greiene. Men hvis det var i slapp tilstand så blir den sikkert stor nok Tviler på at du blir tilfredstilt hvis den er 9 cm i erigert tilstand, da er den vel like tynn som en White-board tusj også så....men dette har nok kvinner bedre greie på en meg
Gjest Gjest_Janette_* Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Hvis det er i erigert tilstand så var det ikke akkurat store greiene. Men hvis det var i slapp tilstand så blir den sikkert stor nok Tviler på at du blir tilfredstilt hvis den er 9 cm i erigert tilstand, da er den vel like tynn som en White-board tusj også så....men dette har nok kvinner bedre greie på en meg hmm, han sa den var 4 cm i BRedde lizzm, han målte med linjal fra ene siden til den andre , ( Føles litt dumt å snakke om min kjærestes penis). Vil den vokse , tror dere? eller vil den forbli så liten?
Lady La-Laa Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 hmm, han sa den var 4 cm i BRedde lizzm, han målte med linjal fra ene siden til den andre , ( Føles litt dumt å snakke om min kjærestes penis). Vil den vokse , tror dere? eller vil den forbli så liten? Du får spørre han hvilken tilstand han målte den i! Ellers høres det nesten ut som han er i besittelse av en liten regneværs snile
Gjest Gutt92 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 (endret) Hvis det er i erigert tilstand så var det ikke akkurat store greiene. Men hvis det var i slapp tilstand så blir den sikkert stor nok Tviler på at du blir tilfredstilt hvis den er 9 cm i erigert tilstand, da er den vel like tynn som en White-board tusj også så....men dette har nok kvinner bedre greie på en meg Lenge og tykkelse har ikke nødvendigvis noe med hverandre å gjøre, bare så det er sagt. 4cm i bredden...da har han vel en omkrets på ca 12cmvil jeg tro. Og det er vel nok, klitoris er jo utenfor skjeden din, og g-punktet er 2-5cm inne. Så hvorfor han ikke skulle kunne tilfredsstille deg skjønner jeg ikke. Han kan sikkert ikke gjøre det like bra som hvis han hadde hatt større, men det burde vel være nok Dessuten så er det vel mye annet han kan gjøre for å tilfredsstile deg, som ikke engang involverer penisen hans ? Endret 17. september 2008 av Gutt92
Gjest Gjest_Janette_* Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Du får spørre han hvilken tilstand han målte den i! Ellers høres det nesten ut som han er i besittelse av en liten regneværs snile i besittelse av en liten regneværs snile , hva mener du med det? :O Er jo ikke sikkert han er ferdig utvokst heller da, eller? For jeg kan godt vente lizzm..
Lady La-Laa Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 i besittelse av en liten regneværs snile , hva mener du med det? :O Er jo ikke sikkert han er ferdig utvokst heller da, eller? For jeg kan godt vente lizzm.. Det er det jeg synes slappe peniser ser ut som, og størrelsen er jo ganske lik også.. ellers ikke noe vondt ment Uansett så klarer han helt sikkert å tilfredstille deg som de andre her sier
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Min har en liten (9cm ca) og kraftig enn funker fint den Du kan ta å trene opp kjedemusklaturen din, så vil du få enda bedre utbytte av sexen.
Confidence Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 (endret) Digresjon : En gjennomsnittspenis er ca 14 cm i erigert tilstand. ----------- Må ellers si at jeg aldri har sett en så liten tiss i hele mitt liv. (og jeg har sett endel opp gjennom årene ), men som jentene her sier så funker den sikkert siden den er så tykk! Akkurat det vet jeg lite om Endret 17. september 2008 av Confidence
Gjest Jon Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 hei, jeg er en jente på 16 år og jeg skal ha sex for første gang med kjæresten min. Han er også 16. Men jeg spurte han en dag om hvor stor penisen hans var og han sa 9 cm! er ikke det lite? for en 16 åring? Og kan det tilfredstille meg? Om den kan tilfredstille deg kommer vel mest an på dine preferanser. Den skal fysisk være stor nok til å gi deg glede, men om du bare tenner på "digre kuker" er kanskje ikke han den rette?
Aurora M. Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Om den kan tilfredstille deg kommer vel mest an på dine preferanser. Den skal fysisk være stor nok til å gi deg glede, men om du bare tenner på "digre kuker" er kanskje ikke han den rette? Nå er det vanskelig ut i fra innlegget og se om TS skal ha sex for første gang, eller om det bare er første gang hun skal ha sex med sin kjæreste. Hvis det første er tilfelle, så kan jeg vanskelig se at hun har noen preferanser hva angår penisstørrelse, siden preferanser er noe man utvikler ved erfaring med hva som fungerer eller ikke fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Må ellers si at jeg aldri har sett en så liten tiss i hele mitt liv. (og jeg har sett endel opp gjennom årene Er du homofil?
Confidence Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Er du homofil? Nei, men jeg har vært i endel gutte/herregarderober opp gjennom årene
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Nei, men jeg har vært i endel gutte/herregarderober opp gjennom årene Og der har du sett masse erigerte peniser? Fortell!
Gjest Stor Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 9 cm er alt for lite, glem han og finn en med skikkelig utstyr
Gjest Gjest_Janette_* Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 9 cm er alt for lite, glem han og finn en med skikkelig utstyr Det kommer jeg nok ikke til å gjøre, at han har lite utstyr nå? vi er trossalt bare 16, har hørt gutter vokser til de er rundt 20 år, og jeg synes ellers han er en herlig kar, så jeg skal ikke la dette ødelegge.
Gjest Gutt92 Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 Det kommer jeg nok ikke til å gjøre, at han har lite utstyr nå? vi er trossalt bare 16, har hørt gutter vokser til de er rundt 20 år, og jeg synes ellers han er en herlig kar, så jeg skal ikke la dette ødelegge. Virker som om du allerede nesten har bestemt deg for at han ikke kan tilfredsstille deg jo ! Er det ikke ihvertfall lurt å ha sex før du sier at han "ellers" er en herlig kar ..? Er du virkelig så opptatt av størrelse, at du antar at han ikke kan tilfredsstille deg pga av den ?
Gutt17 Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 Nå får vel jeg komme med et svar her. Drit i det de sier med at du må finne deg en annen en...! Er det første gang noen sinne eller første gangen din med han? Uansett. En 9cm penis er nok i masser for en 16åring. Hvertfall hvis det er førstegang. Med mindre du setter store krav til at det må være en gigantisk penis. Noe man stort sett ikke har bruk for, annet enn å brife med på pubben. Det er nemlig ikke størelsen det går på, men hva han velger å legge i sexen. Hvis han velger å være en doven slask og ikke gjøre noe annet enn å tenke på seg selv og det og komme inne i deg. Så vil det kanskje bli litt kjedelig for deg. Men hvis han velger det og faktisk gjøre det beste han kan, være energisk og prøve på at du skal nyte mest mulig, så vil det nok bli bra..! Uansett, lykke til! Og for all del, Kos deg! :D
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #19 Skrevet 18. september 2008 Virker som om du allerede nesten har bestemt deg for at han ikke kan tilfredsstille deg jo ! Er det ikke ihvertfall lurt å ha sex før du sier at han "ellers" er en herlig kar ..? Er du virkelig så opptatt av størrelse, at du antar at han ikke kan tilfredsstille deg pga av den ? Det er ikke størrelsen som teller vet du, det er den sosiale statusen
Confidence Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 Og der har du sett masse erigerte peniser? Fortell! Snakket ikke om erigerte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå