Gå til innhold

Delt fra Når gjestene ikke respekterer dresskoden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tråden er delt herfra.

Veslejenta - moderator

( Fresi!! :hoppe: Halla :vinke: )

Er her viktigheten av dokurver kommer inn. Har man driti seg ut når det gjelder dresskode, så er det bare å løpe inn på do - ta et passende antrekk i passende størrelse fra dokurven og ikle seg dette - og ingen ting vil noensinne bli noe problem - ever.

Endret av Veslejenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet
( Fresi!! :hoppe: Halla :vinke: )

Er her viktigheten av dokurver kommer inn. Har man driti seg ut når det gjelder dresskode, så er det bare å løpe inn på do - ta et passende antrekk i passende størrelse fra dokurven og ikle seg dette - og ingen ting vil noensinne bli noe problem - ever.

Har ventet på deg. :fnise:

Det var nemlig forslaget om alternative antrekk i dokurvene som var det aller mest geniale. :hoho: Tenker det vil redde mange, jeg.

Så trådstarter: ha klar en ekstra kjole i passende størrelse, geleid mannens kusine vennlig, men bestemt inn på do og rekk frem din forhåndsgodkjente kjole. :tommelsmil:

Skrevet
Eller kanskje jeg burde avlyse hele bryllupet - en sånn bitch som meg kan da umulig fortjene å ha et bryllup!!

Smart trekk. Det viser jo iallefall at du har selvinnsikt. :)

Så trådstarter: ha klar en ekstra kjole i passende størrelse, geleid mannens kusine vennlig, men bestemt inn på do og rekk frem din forhåndsgodkjente kjole. :tommelsmil:

Er mye bedre å tvangsneddope dama så snart hun ankommer bryllupet, så frakte henne inn på do, ta et passende antrekk i passende størrelse og ikle henne det, sett henne så i en stol så hun kan sitte der resten av selskapet.

Hvis noen spør hvorfor hun sitter så stille uten å si noe, så bare si at hun sikkert sover fordi hun er sliten etter å ha brukt så mye energi på å kjøpe seg så vakker ny kjole.

Skrevet
Smart trekk. Det viser jo iallefall at du har selvinnsikt. :)

Er mye bedre å tvangsneddope dama så snart hun ankommer bryllupet, så frakte henne inn på do, ta et passende antrekk i passende størrelse og ikle henne det, sett henne så i en stol så hun kan sitte der resten av selskapet.

Hvis noen spør hvorfor hun sitter så stille uten å si noe, så bare si at hun sikkert sover fordi hun er sliten etter å ha brukt så mye energi på å kjøpe seg så vakker ny kjole.

Å nei!

:hoho:

Og på do kan hun selsagt more seg med de velutstyrte kurvene. Hvis hun da ikke hadde vært dopet, selvsagt.

Neddoping er jo en ypperlig løsning på alle problematiske gjester. Hvem har ikke en venninne som kler seg litt for dristig, en onkel som super litt for mye og klår på damene, en tante som holder de kjedeligste taler? Dop og do med dem, alle sammen.

Skrevet
Enig meg Fresi, konsentrer deg heller om at du gifter deg med den du elsker, og ikke heng deg opp i om en stakkars dame kommer i skjørt og overdel.

Heyy!! :slår:

Det der har JEG sagt også, iallefall noe som ligner - trur eg.

Skrevet

:fnise:

Gjest, det er litt tidlig med vold. Hva om noen av de kvinnelige gjestene foretrekker bukser? Det har jeg selv opplevd i et bryllup, til tross for kleskode. Da er det vel på tide å ta frem balltreet?

Skrevet
Heyy!! :slår:

Det der har JEG sagt også, iallefall noe som ligner - trur eg.

Og... tam tam tam ta ram ... jeg er også enig med gjest!!!

(Tilgitt? :) )

Skrevet
Og på do kan hun selsagt more seg med de velutstyrte kurvene. Hvis hun da ikke hadde vært dopet, selvsagt.

Ja, og sittet i en stol i et annet rom.

Kanskje det hadde vært en bedre ide å legge hele dama oppi dokurven. Avkle henne for all del de lefsete klærne, og rull henne inn i noen stoffruller med paljetter. Så kan hun ligge i dokurven og ta seg fin ut, og alle vil rose bruden for å ha så velutstyrte dokurver.

Nå når vi begynner å bli konstruktive og finne gode løsninger, så er det jo litt dumt at trådstarter har bestemt seg for å avlyse bryllyupet da. :roll:

Skrevet
Hva om noen av de kvinnelige gjestene foretrekker bukser? Det har jeg selv opplevd i et bryllup, til tross for kleskode. Da er det vel på tide å ta frem balltreet?

Ja, ærru gæern, sånne folk knuser vi kneskålene på. Får da være grenser for hvor frekk det går an å være...bukser lizm :roll:

Er det virkelig morsomt å foreslå neddoping av gjester??

Nei, men nødvendig. Må man, så må man. :vetikke:

Det er viktig å vise at man tar ansvar.

Skrevet
Ja, ærru gæern, sånne folk knuser vi kneskålene på. Får da være grenser for hvor frekk det går an å være...bukser lizm :roll:

Nei, men nødvendig. Må man, så må man. :vetikke:

Det er viktig å vise at man tar ansvar.

Bøyer meg i støvet for alt ansvaret, og det er pokker meg ikke utenomsnakk.

Skrevet
Dorulldokke kan hun være! :hoppe:

Jaa!!

Også trer vi henne nedpå doknotten så hun står stille. *host*

Skrevet
Ja, men da skjønner jeg at det ikke går på denne aktuelle saken lengre

Gjør det vel. Tråden utvikler seg i takt med gode forslag, er helt naturlig det da. :filer:

Skrevet
Ja, men da skjønner jeg at det ikke går på denne aktuelle saken lengre, men at det er om å gjøre å si så mye jævlig til/om dama som mulig. Tydeligvis ikke noe for meg, dette.

Ikke jævlig. Har man snev av humoristisk sans, ser man dessuten at det er kreative og gode forslag som hjelper trådstarer med det vriene dilemmaet. Hun har et problem, hun får hjelp og råd.

Dessuten er dette et diskusjonsforum. :filer:

Skrevet
Jaa!!

Også trer vi henne nedpå doknotten så hun står stille. *host*

*host*

Men jeg mente at hun kunne pryde toppen av dorullene i alle paljettene, altså.

Og etter alt dette bør hun nok få litt å styrke seg på når hun kvikner til.

Skrevet

Ok, tar kanskje litt av her.

Men jeg synes alvorlig talt ikke at dette er noe særlig å henge seg opp i, jeg synes, som Yihaa, at det er litt uhøflig.

Skrevet
*host*

Men jeg mente at hun kunne pryde toppen av dorullene i alle paljettene, altså.

Ja.

Først så trer man henne over dorullen, så setter man henne oppå doknotten - sånn at doknotten stikker opp i det hullet som er under..på en måte. :sjenert:

Skjønner?

Skrevet
jeg synes, som Yihaa, at det er litt uhøflig.

Og jeg, jeg er helt enig. :bolledeig:

Skrevet

Jeg skjønner, nesten litt altfor godt.

Men jeg savner litt tilbakemelding fra trådstarter her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...