Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei Nå begynner min concealer å synge på siste verset, så jeg lurte på om noen hadden en god concealer å anbefaler som ikke er testet på dyr? Selv bruker jeg nå Clinique Quick Corrector, men syns den legger seg litt utpå huden.
Gjest dalieo Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Haha, forsto ikke helt tittelen først..hunde-concealer, liksom? Men går ut i fra at det skal stå god? Hvor mye er det du vil ut med da, sånn ca?
Gjest TS Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Haha, forsto ikke helt tittelen først..hunde-concealer, liksom? Men går ut i fra at det skal stå god? Hvor mye er det du vil ut med da, sånn ca? Oj så ikke at jeg skreiv feil i tittelen før nå... Jo jeg syns 200kr er max for en concealer om ikke det finnes en vidunderlig en som overstiger det beløpet
Hilde Christina Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Du får f.eks. Glo Minerals Undereye concealer billig på Ebay Den er GENIAL!
Varsia Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Dette lurer jeg også på.. Flere som har forslag? En man faktisk får kjøpt i butikk (m.a.o. ikke en mineral-concealer...)? Og om jeg kan få lov å stille et spørsmål til, er highlighter noe som er verdt å investere i? Hvilken i så fall, og hvordan bør man bruke den? Har alltid hørt at highlighter er så fantastisk, men i følge sminkeablader er jo ALL sminke fantastisk...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hvordan er fargene på concealeren til glominerals?? Jeg har litt blå ringer under øynene, og har brukt id bare minerals, farge tan (foundation) i sommer. Men er usikker på concealeren. Takk
Hilde Christina Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Hvordan er fargene på concealeren til glominerals?? Jeg har litt blå ringer under øynene, og har brukt id bare minerals, farge tan (foundation) i sommer. Men er usikker på concealeren. Takk Oii, vanskelig spørsmål. Jeg bruker golden. Den har litt gulskjær, men det er jo egentlig bare bra siden gult fjerner blått Jeg brukte Fairy Light i ID og er rimelig blek så vi er nok ikke heelt like i fargen men concealer til bruk under øynene er jo aldri like mørk som foundation. Kanskje honey vil passe? http://beautybasket.no/_files/products/4e9...eral-makeup.jpg
Gjest TS Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Er det noen som har noen concealer anbefalinger som kan kjøpes i buitkk, trenger bare å teste fargen før jeg kjøper den
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Svarer opprinnelig poster. Hva med Dr.Hauschka sine? http://www.onlyorganic.no/Concealer_Sminke...Hauschka_1.html
Gjest TS Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Svarer opprinnelig poster. Hva med Dr.Hauschka sine? http://www.onlyorganic.no/Concealer_Sminke...Hauschka_1.html Den så ikke dum ut veit du om de selger dr H sine concealere i vanlige helsekostbutikker?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Den så ikke dum ut veit du om de selger dr H sine concealere i vanlige helsekostbutikker? Det vil jeg tro. Men jeg kan ikke komme på noe konkret eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå