Gå til innhold

Hvor mye legger di igjenn hos frisør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen tilsier, hvor mye bruker du hos frisør?..I snitt hver måned? I året? Hvor ofte er du å fikser et eller annet hos frisør?

Har vært lite hos frisør før, men føler meg mye mer vell med nyfarget hår, og nyklipt lugg etc..Men blir jo fryktelig dyrt i lengden. .

For å ta et eksempel så kostet det for klipp, farg og foliestriping + en shampoo noe over 2000 kr..Har regnet ut at hvis jeg går til frisør for å farge ettervekst og sliikt like ofte som frisøren anbefaler, og også kjøter shampoo og balsam der, blir det fort 750 i snitt hver måned.(på et år)..uahh..dyre greier¨'

Så nyskjerrig på hva andre legger igjenn hos frisøren rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn, den frisøren som baserer seg på inntekten h*n får av meg dør en smertefull sultedød.... :fnise:

Frisør er det første jeg prioriterer vekk når jeg har dårlig råd og jeg klipper meg stort sett ikke oftere enn fire ganger i året. Da er det klipp og vask - omtrent 350 kr.

Skrevet

Jeg er hos frisøren 2-3 ganger i året, og da kommer det på nøyaktig 1040 kroner. Det inkluderer foliestriper og klipp. Shampo, balsam og stylingprodukter bestiller jeg på nett eller kjøper i utlandet når jeg er der.

Skrevet

jeg er sjeldent hos frisøren.. Da snakker vi 1-2 ganger i året.. Men det er fordi jeg hater å gå til frisør.. Jeg blir alltid misfornøyd :(

Men får vel snart dra til frisøren igjen..

Skrevet

Har en svigerinne som er frisør, så betaler kun for fargen hvis jeg farger det.

Passer tantungen min innimellom som "takk". Blir vel mest tjeneste mot tjeneste. Egentlig ganske greit.

Skrevet

Jeg kommer fra en frisørfiendtlig familie, hehe :) Ohh, hvor mange penger vi må ha spart i årenes løp!

Det koster jo flesk å gå til frisør! Mamma pleide å klippe oss da vi var små, men i tenårene så skulle jeg absolutt gå til frisør som alle ande, men fant aldri noen frisør jeg ble fortrolig med og som ble min faste. Ble aldri spesielt fornøyd heller og jeg syntes det var ekkelt å ha fremmed så tett innpå meg (altså frisøren da hun klippet, heh)

Så nå har jeg ei venninne som klipper meg, eller så klipper jeg meg selv, og jeg klipper mamma og pappa og brødrene mine, venninner og alle andre som måtte trenge en gratis klipp! Har forresten blitt rå på å farge og stripe hår etterhvert også :danse:

Skrevet

For meg koster det stort sett 1500,- med klipp og farge. Jeg skulle ønske jeg var rik og kunne gjøre det en gang i måneden eller ca. hver 6. uke. Men det føler jeg virkelig ikke at jeg kan prioritere. Nå blir det altfor sjeldent (for mitt hår), rundt hver 3.-4. måned, og da er jeg skikkelig kjip på håret halvparten av tiden.... :(.

Skrevet

er hos frisør ca hver 3. mnd for å farge(500 kr) og hver fjerde for klipp.klipper bare tuppene.Noen ganger hos lærling,da blir det ca 250 kr.skulle vært oftere til farging, men det var pengene da..blir i hvertfall billigere når jeg ikke gjør alt på en gang.

Skrevet

Håret mitt er penest uten farge, så sparer de pengene. Men jeg er glad i at det er nyklippet, så blir ca 700 annenhver måned. I tillegg bruker jeg kun hårprodukter fra frisør, så det og blir jo noen hundrelapper.

Skrevet

Huff, det blir gjerne 1300-1400 kroner pr gang, med klipp og striping. Skulle gjort det oftere, men jeg kommer meg ikke oftere til frisøren enn 3 - 5 ganger ii året.

Skrevet

Jeg går til frisøren hver sjette uke, og betaler ca 500 kroner for klipp og styling.

Skrevet

Jeg er der maks 1 gang i året med mindre jeg drar til utlandet :sjenert: (sist jeg var på frisør i norge brukte jeg 2600,- og i afrika brukte jeg 300,- for tilsvarende)

Jeg farger håret hjemme og klipper en del selv. Syns det ser kjempe fint ut jeg :ler:

Skrevet (endret)

Går til frisør en gang i året, og kommer nok ikke til å renne ned dørene i fremtiden heller. Går bare når jeg må, for jeg liker ikke å gå til frisør.

Legger igjen ca 500 - 600 kr i året

Endret av Piper
Skrevet

Går til frisør hver 8.-10. uke. Da er det klipp + farge (ofte bare ettervekst). Koster meg rundt 1000-lappen hver gang, men det er helt klart verdt det! Kjøper nesten alle hårprodukter hos frisør også, de summene kommer i tillegg.

Skrevet

Jeg klipper meg to ganger i året, og striper ca. tre ganger hvert år. Jeg har langt hår som ikke blir så lett slitt, så jeg føler ikke behov for å klippe meg oftere. Selv om jeg bare stusser håret når jeg er der, er jeg stort sett misfornøyd når jeg går ut derfra, så jeg har tidligere bare klippet når jeg må. Håret stripes bare noe lysere, og siden det blir begrenset med synlig ettervekst (blonde nyanser har dessuten naturlig mørkere røtter) syns jeg ikke det ser for ille ut.

Forrige gang jeg klippet meg, gikk jeg til Adam og Eva for første gang, og det er også første gang på mange år at jeg har vært ordentlig fornøyd når jeg har gått ut fra frisøren. Igjen bare stusset jeg og klipte det litt opp, men hun klarte endelig å temme mitt uregjerlige hår på en ok måte. Jeg stripet også håret der for noen måneder siden, og jeg har aldri hatt så fine striper. Jeg klipte og stripet meg hos to forskjellige frisører, så jeg har fått troa på Adam og Eva. Jeg traff faktisk på to andre frisører her en dag, og begge lurte på hvor jeg hadde fått lagt så fine striper.

Men pris? Tja. Tidligere betalte jeg 350,- for klipp og noe mer for striping. Nå betaler jeg omtrent det dobbelte. Dyrt, ja. Men når det er såpass sjelden, og jeg er så fornøyd, syns jeg det er verdt å prioritere.

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Dette året har jeg gått ganske ofte til frisøren siden jeg ville bli lys i håret igjen. Klippet håret annenhver gang, og stripet håret hver 6 uke eller så.

Nå tar jeg bare etterveksten, så da er det ikke så ofte jeg går. Sist tok jeg striper, mini-color og klippet, da kom det på ca 1400.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...