Gjest trena Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Ok sånn er det. Jeg er ganske ofte sliten og trett, og da gidder jeg som regel ikke å trene. Eller jeg klarer ikke å trene. Av og til presser jeg meg slik at jeg trener 4 dager i uken. Når jeg trener blir det gå tur (2x20), jogging(1/2t) og sykling (2x45min). Holder det som trening på en uke? Målet mitt er å holde vekten jeg har nå og spise sunt. Jeg er flink til å spise sunt, og spiser sunt hele tiden. Men det blir 2 frukt om dagen, ikke 5. Jeg drikker 1,5 l vann hver dag. Kanskje litt lite men jeg klarer ikke å drikke mer vann. Håper dere kan gi respons tilbake.
Harlekin Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Altså ... når du trener 4 dager i uken, går du tur, jogger og sykler hver av de dagene? Da vil jeg si det er absolutt nok, ja. Litt i overkant av det jeg synes er nødvendig, men det er meg ... 4 dager i uken er ganske mye når man har et helt liv ved siden av. Dersom det er som jeg tror, lurer jeg på om grunnen til at du ofte er sliten og trett er at du ikke får nok næring i forhold til hvor mye du trener? 5 daglig går ikke bare på frukt, men frukt, grønnsaker, juice, salat osv. Det er lettere enn du tror å komme opp i de 5. Jeg har forøvrig også hørt at det ikke er nødvendig å drikke 8 glass vann om dagen, men få i deg tilsvarende mengde væske. Altså, selvfølgelig er vann sunnest, men de 8 kan også inkludere melk, juice, iste og så videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå