X-up Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Har som vane at jeg alltid pleier å gå på do og tisse etter sex, men mye av sæden renner jo da ut. Hvor lenge er det anbefalt at man bør "ligge" for å øke sjansene for å bli gravid?
Strix Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Sædcellene svømmer fortere enn som så, så det skal ikke ha noe å si. Det som kommer ut uigjen av deg er bare resten av væska. Noen minutter ekstra kan jo ikke skade
Eirene Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Har hørt det samme som Strix. At når du har reist deg opp er de raskeste soldatene allerde i anmarsj oppover livmorhalsen, og dermed har det ingen ting å si. Men det skal jo også sies at det kan føles litt ok og ikke minst helgarderende å ligge rolig noen minutter eller tjue (hvis man har tid da.. )!
NemoLinn Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Min gynekolog anbefalt å ligge 2 timer etter samleie før jeg begynte å bevege på meg.
Tussi! Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg fikk beskjed om at det ikke gjorde noe å ligge med en pute under rumpa i 20 minutter etter sex. Men er ikke alltid man har tid til det da. Er det på kvelden så legger jeg bare noe under og sovner.
angelou Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Jeg tisser alltid etterpå, og har blitt gravid to ganger uten veldig store problemer likevel
pleiepike Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Det der "problemet" har jeg au, at jeg alltid på på toalettet etter akten er ferdig... Men så prøver jeg jo så godt jeg kan å ligge litt ekstra me rompa i været. Når jeg tar pute under rompa føler jeg at ting alt da er påvei ut og jeg klarer ikke ligge så lenge siden jeg har en følelse av at ting renner ut. Noen andre au enn meg som opplever dette?
Hedda22 Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 jeg har det på akkurat samme måte. klarer ikke ligge i ro etterpå med en pute under rompa for å si det sånn:) da må jeg jo holde foran så ikke alt renner ut igjen går alltid på do etter sex, og har ikke hatt problem med å bli gravid..
cilja Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg fikk samme råd som Tussi. Pute under rumpa i 20 minutter etterpå...
Sans Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 På meg renner nesten ingenting ut... Det blir der oppe av seg selv. Bare akkurat når han trekker seg ut at det kan blit pittelitt vått, men that's it. Lurer på hvordan jeg er konstruert?!?! hehehe Men jeg har hørt det samme; 20 minutter med beina i været/pute under rumpa.
LilBlossom Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Jeg klarte å ligge i 10 min før jeg måtte løpe og tisse... og spiren satt den.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Med tanke på at ting "renner ut".. Har stillingen noe å si tror dere? Vår favoritt er meg på topp, men det er kanskje ikke så lurt i disse prøvetider?
KremToppen Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 Det der "problemet" har jeg au, at jeg alltid på på toalettet etter akten er ferdig... Men så prøver jeg jo så godt jeg kan å ligge litt ekstra me rompa i været. Når jeg tar pute under rompa føler jeg at ting alt da er påvei ut og jeg klarer ikke ligge så lenge siden jeg har en følelse av at ting renner ut. Noen andre au enn meg som opplever dette? Helt enig med deg, føler alt renner ut Hehe! Men man kan jo ta en håndkle under i sengen f.eks. Men hehe, er litt ekkelt når man kjenner det renner ut
pleiepike Skrevet 13. oktober 2008 #14 Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig med deg, føler alt renner ut Hehe! Men man kan jo ta en håndkle under i sengen f.eks. Men hehe, er litt ekkelt når man kjenner det renner ut Ja, synes ikke det er så veldig behagelig.. Og selvom jeg tar hånkle i bruk er det "ekkelt" å kjenne deler av det renner ut liksom... ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Om det har noe med stilling å gjøre eller ei, aner jeg ikke... Han kommer som oftest inni meg mens han er på "toppen"... Og da burde det jo holde?? Hehe.. Tror det er veldig forskjellig fra person til person jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå