Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Jeg har aldri reist alene før, men vurderer å ta meg noen dager i en storby å shoppe litt. Gleder meg litt og gruer meg litt. Hva gjør dere f.eks om kveldene? Noen som vil dele erfaringer med å reise alene?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg har aldri reist alene før, men vurderer å ta meg noen dager i en storby å shoppe litt. Gleder meg litt og gruer meg litt. Hva gjør dere f.eks om kveldene? Hva man gjør om kvelden? Shopper eller går på sightseeing der ting er åpne, går tur, går ut og spiser, slapper av på hotellet etc. etc. Det er supert å reise alene, da styrer man over sin egen tid.
Cata Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Selv pleier jeg å slappe av på hotellet. Er gjerne litt pingle når det gjelder å ferdes ute alene på kveldstid i byer jeg ikke kjenner. Tar meg en middag på hotellet eller på et spisested i nærheten før det blir altfor sent og så har jeg med meg en god bok eller laptop som jeg hygger meg med utover kvelden. Er som regel såpass sliten etter å ha vært på sightseeing hele dagen og trasket rundt at jeg ikke har noe ønske om annet enn en dusj og avslapping når kvelden kommer.
Gjest Chrissy82 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg har også reist alene et par ganger.. Kommer vel ann på hvor man reiser hen men det er alltid noe å finne på om kvelden.. Gå tur i byen, kikke i butikker, sitte på cafè eller noe..
Gjest NiChia Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 De få gangene jeg har reist alene har jeg ofte, etter å ha spist middag og dusjet, satt meg ned og skrevet kort hjem og fortalt om dagen. Det er også en fin mulighet til å tenke over hva du har gjort og finne ut hva du skal gjøre dagen etter. Andre ting du kan gjøre, hvis du ikke vil gå ut, er å løse kryssord, lese en bok, legge kabal, planlegge dagen etter. Osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå