Gå til innhold

Jeg savner eksen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og han for et år siden. Vi hadde vært sammen i 4 1/2 år (fra vi var 16 til vi var 21) og det var jeg som gjorde det slutt. Følte ting hadde dødd litt den siste tiden og jeg flyttet dessuten til utlandet.. Nå har jeg kommet hjem til Norge igjen og i det siste halvåret har jeg ikke tenk på annet enn ham. De dårlige nyhetene er at han har fått ny kjæreste. Uff, hvordan kunne jeg kaste bort noe som egentlig var så bra? Vi kjenner hverandre så utrolig godt og passet veldig godt sammen.. Hva gjør jeg? Jeg blir helt gal av tanken på han og den nye dama hans, jeg kan jo ikke bare valse inn i livet hans etter ett år og kreve å bli sammen igjen heller, såpass skjønner jeg. Men synes det er tungt å tenke på å bare la ham være.. Hva om han var den rette.. Vi har god kontakt den dag i dag, snakket faktisk på telefonen i en halvtime om løst og fast her en dag, men det er vel vanlig vennskap fra hans side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det ble slutt mellom meg og han for et år siden. Vi hadde vært sammen i 4 1/2 år (fra vi var 16 til vi var 21) og det var jeg som gjorde det slutt. Følte ting hadde dødd litt den siste tiden og jeg flyttet dessuten til utlandet.. Nå har jeg kommet hjem til Norge igjen og i det siste halvåret har jeg ikke tenk på annet enn ham. De dårlige nyhetene er at han har fått ny kjæreste. Uff, hvordan kunne jeg kaste bort noe som egentlig var så bra? Vi kjenner hverandre så utrolig godt og passet veldig godt sammen.. Hva gjør jeg? Jeg blir helt gal av tanken på han og den nye dama hans, jeg kan jo ikke bare valse inn i livet hans etter ett år og kreve å bli sammen igjen heller, såpass skjønner jeg. Men synes det er tungt å tenke på å bare la ham være.. Hva om han var den rette.. Vi har god kontakt den dag i dag, snakket faktisk på telefonen i en halvtime om løst og fast her en dag, men det er vel vanlig vennskap fra hans side.

Nok et eksempel på at gresset ikke er så veldig mye grønnere på den andre siden av gjerdet.

Du får ta det som at du er en erfaring rikere og gå videre i livet ditt med en annen. La han være i fred med sin nye kjæreste :-)

Skrevet

Tror du vet selv hva du må gjøre her. Glem han og gå videre. Jada, enkelt, jeg vet, men du må bare prøve. Se deg om etter andre fisk i havet, det syder av andre alternativer ;)

Skrevet

Beklager, han har gått videre. Det må du å. Ligg unna han og hans nye forhold.

Skrevet

TS( Gjest bella )

Jeg synes at du godt kan kjempe for han. Om du føler at du angrer og at han er den rette!

Selvom han har dame, har han vel rett til å ha andre fisker i havet, eller??

Det er er heller ikke en situasjon hvor du er en tilfeldig venninne på byen. Du er exen hans, dere har en stor fortid. Du lurer på om han er den rette!

Fortell han det, og si at du ikke vil ødelegge noe for han. Men at du er ærlig og han vet hvor han har deg.

Om han finner ut at han ikke kan forlate dama si, hold deg unna. Hvis ikke, vær glad :)

Skrevet

Jeg synes man heller skal respektere det nye forholdet, den nye dama, og exens valg ved å ligge unna. Ditt skip har seilt. Vil han ha deg tilbake, så merker du det.

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Vel, takk for svar fra begge sider. Jeg vet jo at det absolutt mest logiske og fornuftige er å la ham være. Hadde han ikke fått seg ny kjæreste hadde jo saken vært en helt annen. Men det er heller ikke snakk om å få ham tilbake bare fordi jeg føler han er min og jeg savner han "litt". Jeg lurer på om jeg virkelig har tabbet meg ut og gått glipp av den store kjærligheten som jeg bare trengte å pleie litt bedre. De guttene jeg har truffet frem til nå har ikke vært noe å samle på i det hele tatt i forhold til ham.

Men jeg skal ligge unna inntil videre..

Skrevet

Lurt. Du valgte å gi slipp på han da, så da får du stå for det inntil han evt. blir singel.

Skrevet
Jeg lurer på om jeg virkelig har tabbet meg ut og gått glipp av den store kjærligheten som jeg bare trengte å pleie litt bedre. De guttene jeg har truffet frem til nå har ikke vært noe å samle på i det hele tatt i forhold til ham.

Skriv ned en liste over alle ex'ens dårlige sider. Tenk nøye gjennom alt vondt han har gjort mot deg. Les listen hver gang du føler at lengselen kommer. Prøv å se ned på ham. Innse at du fortjener noe langt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...