FantasDick Skrevet 23. april 2008 #41 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg bruker stort sett bh, men hvis jeg bruker topper hvor stroppene eller "bakdelen" av bh'n vises, så går jeg uten. Jeg har små pupper, men de har en nydelig form, om jeg får si det, så jeg trenger ikke bh'n egentlig. Men jeg får vondt av å løpe uten bh, og i perioden før mens, så da er den alltid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #42 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har små pupper, og går alltid med bh. Det får puppene til å se større ut. I tillegg til at jeg blir så rød og sår på brystvortene når annet stoff gnisser frem og tilbake på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. april 2008 #43 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg bruker 99,9% av gangene da jeg er ute i offentlighet, det er utrolig ubehagelig uten, spesielt å gå ned trappa.. Hjemme kan jeg nok sitte uten av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j83 Skrevet 24. april 2008 #44 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har alltid brukt BH under t-skjorter og andre dekkende plagg, men da jeg var syltynn ungdom med små spretne pupper gikk jeg gjerne uten pga en forkjærlighet for topper med åpen rygg, uten stropper o.l. Etter en del vektoppgang og påfølgende -nedgang har de blitt litt større og en smule slappe, så jeg styrer unna topper jeg ikke kan ha BH under. Isåfall må de være rimelig flatterende, og det skal en del puppeteip til - men puppene mine ser utvilsomt best ut når de er løftet av en BH. Men jeg synes det er ubehagelig, så BHen må av med en gang jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 24. april 2008 #45 Del Skrevet 24. april 2008 Bruker alltid bh når jeg er ute blant folk. Hender jeg tar den av om kvelden når jeg har pysj på meg Alt etter om jeg har en god eller vond bh på meg :gjeiper: Under topper hvor en kan se bh-en så bruker jeg enten en bh som passer til toppen. Har jeg bar rydd så bruker jeg f.eks en sånn bh som man kan feste på den måten at man ikke ser den(jeg bruker aldri klær som viser hele ryggen). Men uansett, hvis bh-en er pen så er det helt fint at andre ser bh-en, synst jeg. Smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serina Skrevet 24. april 2008 #46 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg går ALDRI uten bh. Må ha puppene under kontroll, og da er det nødvendig med bh. Ellers hopper og danser de av seg selv, nesten. Synes ikke det er særlig fint å gå uten bh heller. Stropper gjør ingenting, nå kan stroppene være ganske så fine også. Men jeg liker ikke bh med blonder på cupene, liker ikke at det viser igjennom toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå