Gå til innhold

Gå uten bh?

Midnattsol

Anbefalte innlegg

???

:D

kan man ikke bruke vanlig bh da..?? :o

:D

Antar at du henviser til det med trenings BHen. Nei, etter min mening holder ikke en vanlig BH godt nok på puppene når man trener. Da trenger man en som holder ting helt klemt og fast, så ingenting beveger seg. Mulig at jeg tar feil, men hopping og spretning og pupper som slenger, kan da ikke gjøre underverker for fasongen...?

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er stilig å gå uten BH, og misunner de som kan det - offentlig, altså.

Antar jeg burde brukt mer BH hjemme også, ender vel opp meg puppene på magen til slutt, men helt ærlig har jeg alltid hatet BH'er. De får meg til å føle meg innestengt!

*vurderer å starte fri puppene!-aksjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh,sånn sett. Kan hende, jeg vet ikke egentlig.

Disse er ikke store nok til å henge mange cm ned til magen likevel da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jeg går ofte uten, jeg. Og jeg har ikke små struttepupper akkurat... :roll: Det avhenger av hva jeg har på meg. Skal jeg tilbringe dagen i en tykk eller løstsittende genser foretrekker jeg å ha på meg en tettsittende t-skjorte under, fremfor bh. Skal jeg gå omkring i t-skjorte e.l. bruker jeg bh. Hjemme kommer den gjerne fort av. Mitt problem er comfort, jeg sliter med å finne en skikkelig behagelig bh -som jeg har RÅD til. Bøyler stikker og sømmer gnager åkke som. De flese bh-er jeg har har jeg egenhendig polstret her og der med bomullsstoff. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Treningsbh: Er helt annerledes enn vanlig. Mye fastere, annet stoff, andre stropper og klemmer puppene til kroppen så ikke tyngdekraften ødelegger dem fullstendig.

Selv går jeg ALDRI uten bh, pga str 70 e....

Men skulle gjerne kunnet gjøre det eks under singletter ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker enten vanlig BH eller sports- BH (når jeg trener, da). Har nokså faste bryster, kan derfor droppe BH'en under tubetopper etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Máire

Klarer ikke å gå uten bh, og bruker helst stroppeløs hvis jeg har utringede og bare kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid brukt bh, men i dag kjøpte jeg meg en topp der det faktisk ble MYE penere om jeg droppa bh`en. Sambo var selvfølgelig enig. :sjarmor:

Er jeg på jobb tør jeg nok ikke gå uten bh. Noen klær bruker jeg bare på fritiden og ikke på jobb, så denne toppen får vel bli en av fritidsplaggene tenker jeg. Under noen plagg må jeg bruke bh fordi jeg vil pushe litt opp, andre ganger vil jeg ikke ha de like opp-pusha. Kommer an på plagget.

Har vel verken store eller små, så kan vel velge litt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsbh: Er helt annerledes enn vanlig. Mye fastere' date=' annet stoff, andre stropper og klemmer puppene til kroppen så ikke tyngdekraften ødelegger dem fullstendig.quote']

Det var det jeg og mente...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som oftest ikke BH under topper eller kjoler som ikke dekker BH'en. Har 75B og ikke puppesig ennå.

De som har litt større (heldiggrisene), ser lett vulgære og/eller "slaskete" ut uten BH. Dersom de er interessert i å ta seg best mulig ut, bør de bruke BH.

Lurer på om ikke Iren Reppen har vært på TV flere ganger uten BH (har egentlig liten trening i å spotte hvem som går med og hvem som går uten ...). Det har i så fall ikke sett helt heldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Hehe... for meg er null bh=null pupper... dvs jeg bruker som oftest bh! Jeg har to penkjoler med veldig dyp skjæring i ryggen og tynne stropper over skuldrene, da er det ikke mye pent med bh under. Og brystene er ikke store nok til å henge så da går det greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid bh.

Klær som ikke kan brukes bh under i det hele tatt, skygger jeg langt unna. Om bh'en kan sees gjennom (på en smaklig måte) eller stroppene vises gjør meg ingenting. Men liker da helst topper som er smaklige til mitt undertøy, og undertøy som er smaklige til mine topper :wink:

Uten bh i naturlige situasjoner hvor bare jeg og samboer er tilstede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Hilde_*

Va jør jeg får å få større pupper, jeg bruker BH hverdag om natta så tar jeg dn av , jeg ser andre har større pupper ,

Hilsen en veldi sjaluuuuuuuuuuuuuu ?????

svar mg fortes mulig:)

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent alltid på bh. Ikke nødvendigvis bare fordi at de er så store, men fordi jeg synes en god bh gir puppene mine en finere form enn naturen har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vimsevas

Jeg har silikon og trenger vell egentlig ikke BH, de er faste uten å være harde:)

Men det ligger vel fra da jeg ikke hadde pupper i det hele tatt og kunne aldri gå uten!

Har lyst å gå uten fordi jeg syns jeg selv har fine pupper, men vet ikke helt om jeg hadde vært komfertabel ved at andre kunne sett alt! Nei ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsevas

Føler dere, dere ikke naken uten bh? Hvordan topper bruker dere da? Tettsittende? Tror jeg tenker litt over hva andre tenker om meg, derfor jeg ikke kaster bhn!

Men hjemme går jeg alltid uten! :) MM deilig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvor mange feil?
Va jør jeg får å få større pupper, jeg bruker BH hverdag om natta så tar jeg dn av , jeg ser andre har større pupper ,

Hilsen en veldi sjaluuuuuuuuuuuuuu ?????

svar mg fortes mulig:)

:digge:

Har ingen tips ang ditt puppeproblem, men jeg ville kanskje vurdert å tenke mindre på det, og heller fulgt mer med i norsktimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett bh når jeg er ute blant folk, ja.

Men jeg går uten bh hvis jeg har på meg en topp eller kjole som viser bh-stropper.

Puppene mine er faste og fine, selv om de er store (d-cup), og jeg kunne fint gått uten bh uten at det henger og slenger. Men jeg liker ikke at brystvortene vises, og særlig ikke når jeg er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...