Midnattsol Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Vet det har vært lignende tema her før, men jeg spør igjen: Hva synes dere om å gå uten bh? For noen er det nødvendig hele tiden, jeg vet det, men ikke for alle. For eksempel under tynne tettsittende sommertopper (nei ikke gjennomsiktige), topper med knyting i nakken, topper med ene skulderen bar o.l. Så..hva synes dere? Hva gjør du?
Usikker Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Jeg bruker BH bestandig - ellers ville puppene bare slengt hit og dit.....sånn helt ukontrollert Det hender jeg går uten BH her hjemme på kvelden........ for å få "luftet" puppene litt.........men ALDRI når jeg er borte. Jeg synes egentlig det ikke er noe behagelig å gå uten BH jeg - men det skyldes kanskje at jeg har store pupper......greit å få litt "støtte" liksom. Og dette var helt seriøst altså! Har en kollega som aldri bruker BH. Det er så stygt.... hun har helt normale pupper altså, hverken store eller små. Det er flere på jobben som har lyst til å be henne bruke BH - men ingen tør liksom! Vi har jobbet i sammen i ca 20 år - men har ikke sååå godt forhold at jeg "tør" å si det til henne. Uansett - hun er en så bestemt dame at det hadde nok ikke nyttet allikevel!
Silfen Skrevet 7. juni 2003 #4 Skrevet 7. juni 2003 Har man flotte, små, faste fjortispupper, syns jeg ikke det gjør noe å gå uten BH. Selv går jeg nesten ikke til postkassa uten BH engang. Det er superstygt når puppene blir større enn beskrevet over eller når man har ammet, å ikke gå med BH.
Midnattsol Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2003 Klart det ikke er noe pent uten bh hvis puppene henger og slenger. Av og til, hvis man har på seg en tynn trang topp, så er det pent uten bh-merker som strammer og vises tydelig.
Malou Skrevet 7. juni 2003 #6 Skrevet 7. juni 2003 Bruker C-cup og har alltid på meg BH ute blant folk. Føler meg naken uten + at jeg trenger både støtten en BH (med bøyle) gir + at jeg liker at den gir puppene et lite løft. Hender selvfølgelig at jeg går uten BH hjemme, men som oftest tar jeg også på BH hjemme når jeg klær på meg om morningen. Jennifer
NonStop Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 Hadde eg kunnet, så ville eg gått uten av og til... Tror eg kanskje hadde følt meg litt 'naken' uten, men.. Er ikke i den heldige situasjon at eg kan gå uten bh, så det ville ikke tatt seg så bra ut.. Det er noe med det verste en kan se, når de henger og slenger
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #8 Skrevet 7. juni 2003 Nei nei nei nei NEI!!!! Uten BH er slikt et ulekkert syn at jeg heller ville blitt tvunget til å glo på den beryktede geitesida i 10 minutter! Slafsete og ekkelt. Mulig jeg har slik en holdning til dette pga ei i klassen. Hele hun er en uhygienisk søppeldynge uten BH og konstant stive brystvorter (ja kanskje jeg kikker på pupper, kanskje jeg er usikker på min legning, eller kanskje jeg rett og slett har en trang til å vemmes) FYSJ! Men det er greit hvis du har fine pupper som ikke kvalmer andre.
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #9 Skrevet 7. juni 2003 Jeg har aldri brukt BH jeg.. Kan ikke fordra det! :evil: -Men så bruker jeg heller ikke gjennomsiktige klær... Og heller ikke andre plagg hvor BH er et must.
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #10 Skrevet 7. juni 2003 Nei, jeg må ha på meg BH. Men kan hende jeg går uten med disse store og slengende t-skjortene mine, da.
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #11 Skrevet 7. juni 2003 Barbie skrev: dubidubidu Men de på bildet ditt ser jo faste nok ut til å gå uten bh
Gjest care Skrevet 7. juni 2003 #12 Skrevet 7. juni 2003 Uff, jeg må ærlig si at jeg ser med en gang når noe ikke har bh på og kan ikke si at jeg synes det er noe lekkert. Jeg bruker alltid bh. Egentlig liker jeg ikke å si dette, men det er visst en av mindre tolerante sider. Et brist for en feminist
Madison Skrevet 7. juni 2003 #13 Skrevet 7. juni 2003 Bruker som regel bh, men er et par topper som er finere uten noe under. Nå liker jeg å bruke bh, fordi puppene ser litt større ut da jeg da men pinlig ærlig nå tro Har man pupper som ikke er altfor store, så er det fint uten bh. Har i grunnen ikke sett så mange med store som ikke bruker bh.. ofte er det unge jenter som helst vil vise alt bare, det blir litt vulgert.
Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 #14 Skrevet 7. juni 2003 Jeg bruker som regel alltid bh! Tar den på hver morgen, hehe Men har noen sommertopper som er så stramme at jeg går uten.. Og noen av penkjolene mine må jeg gå bh-løs i.. Synes ikke det er veldig behaglig egentlig... Er liksom ett eller annet som mangler
Gjest Virvel Skrevet 7. juni 2003 #15 Skrevet 7. juni 2003 Jeg har ganske små pupper, så jeg bruker bh mest for å gjøre dem litt mer synlige. Det er heller sjelden jeg går uten bh, og hvis jeg gjør det, er det gjerne til ære for kjæresten...
Gjest Lea Skrevet 7. juni 2003 #16 Skrevet 7. juni 2003 Går ALDRI uten BH jeg. Synes at det er ubehagelig og ser stygt ut (på meg). Men jeg sover selvsagt uten da.. og dusjer.. og sånt. Det er greit om man har små, faste pupper altså. men jeg føler meg ikke vel når ting henger løst
Midnattsol Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #17 Skrevet 7. juni 2003 Hva med topper der skuldrene er bare? Takler ikke stroppeløs bh.
Gjest Chica Skrevet 7. juni 2003 #18 Skrevet 7. juni 2003 Jeg går alltid med BH, føler meg ikke vel uten. Hadde jeg hatt små og faste pupper så kanskje, men ikke med de puppene jeg er utstyrt med. Har kun en stroppeløs topp, men den er i dongri, og ganske stram, så da holder det med stroppeløs BH under. Er ikke toppen skikkelig tilsittende/figursydd holder det ikke med stroppeløs BH. Har en del topper med en skulder og da bruker stropp på den siden den blir dekket av stoff, og ikke stropp på andre siden.
Piglet Skrevet 7. juni 2003 #19 Skrevet 7. juni 2003 Går av og til uten BH, enten hvis jeg har på tynne sommertopper, hvor BH-stroppene synes, eller hvis jeg skal ha på en kjole eller topp, med en eller annen merkelig utringning/skjæring. Så lenge toppen er stram, synes jeg ikke det er et problem. Til gjengjeld får jeg angst av de som trener uten ordentlig trenings-BH. Hva er det de utsetter puppene sine for? Piglet
Madison Skrevet 7. juni 2003 #20 Skrevet 7. juni 2003 Går av og til uten BH, enten hvis jeg har på tynne sommertopper, hvor BH-stroppene synes, eller hvis jeg slal ja på en kjole eller topp, med en eller annen merkelig utringning/skjæring. Så lenge toppen er stram, synes jeg ikke det er et problem. Til gjengjeld får jeg angst av de som trener uten ordentlig trenings-BH. Hva er det de utsetter puppene sine for? Piglet ??? :D kan man ikke bruke vanlig bh da..?? :o :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå