Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld slo kjæresten min opp med meg, og jeg ante ingenting. Nå sitter jeg her helt knust og klarer ikke å slutte å gråte. hva gjør man for å klare å gå videre? Vi har alltid vært litt opp og ned, kranglet litt og slikt. Men den siste tiden har jeg vært sikkelig glad i han og følt at alt fikser seg, han følte tydelig det motsatte. Vi har vært sammen i nesten 2år og snakket om å gifte oss. Han har hele tiden sakt at jeg er den rette for han og at vi har det kjempefint sammen, og så plutselig har jeg mistet alt. Hvordan kan man gå videre i en slik situasjon når man har vært sikkelig lykkelig den ene dagen og plutselig er teppet revet vekk den andre dagen.

Har aldri vært spesielt lei meg for tidligere forhold som jeg har gått ut av, så denne tar kaka big time!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil bare si at det går over! selv om det ikke føles slik akkurat nå... :klem:

Skrevet

:( Huff....

Jeg var i nesten samme situasjon som deg nå nylig (se tråden "Spørsmål om vold"). Han dumpet meg midt i en fin, kranglefri periode, og jeg ble helt sjokkert. Men han kom tilbake etter et par dager og angret!

Det kan jo hende din gjør det og? :)

Å slå opp på et tidspunkt hvor alt tilsynelatende er bra, uten engang å forsøke og snakke om problemet først, er i mine øyne ganske hensynsløst og egoistisk. Man bør forsøke å kommunisere om problemene og løse dem, eller i det minste forsøke å gi parteren et hint om at man ikke er fornøyd. Selv fant jeg trøst i sinnet som denne respektløse oppførselen vekket. Det er lettere å være sint enn trist, synes jeg da.

Uansett, en klem til deg! :klem:

Jeg tror bare man må la det ta den tiden det trenger, og i mellomtiden forsøke å holde tankene så okkupert som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...